Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nice1234 profilbild

Nice1234

Kvinna ·

04 maj, 2020

Storleksfunderingar 255cc eller 295cc - 157cm

Bröstförstoring

Hej! Hoppas att någon här kan göra mig lite klokare. Har varit på konsultation där kirurgen föreslog Mentor anatomiska 255cc eller 295cc under muskel. Har tidigare ammat och har i i princip väldigt lite bröst kvar, inte för att det fanns särskilt mycket till att börja med. Valde tillslut 295cc för tänkte att de vanligaste verkar vara att man ångrar att man inte tog den större storleken, kirurgen sa också att det blir mindre när det ligger under huden. Har bokat op i juni. Är väldigt petit, 157 cm och väger 45kg. Börjar nu tveka om 295cc blir för stort? Vill inte ha stora bröst, bara ett lyft och fylla ut all den tomma huden. Någon i samma storlek som mig som har någon 255cc eller 295cc? Nöjda? Inte nöjda? Hör gärna era erfarenheter och hur ni resonerat. Tack på förhand :)

1

Sortera efter

Laura84

Kvinna ·

06 maj, 2020

Hej! Ja, det blir mye mindre når du skal legge det under muskelen! Jag hadde ca 2 cm vevnad och la inn 225. Ångrar jag inte gikk større. Er litt høyere och veier litt mer enn dig. Så svårt att rekommendera någet for 295 på dig kan være helt annorlunda på nogen annan... Din kirurg kan ha båda klare under operation och se hva som ser best ut :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem