MissMc
Kvinna ·
28 jan, 2014
Storlekspanik! 350 el. 380cc
Sortera efter

Alma27
Kvinna ·
28 jan, 2014

dooris
Kvinna ·
28 jan, 2014
Jag har exakt samma PROBLEM!!! haha, eller "problem" jag velar mellan 345 cc å 380 cc, 345 cc i MP+ och 380 i HP, jag tror jag faktiskt kommer vælja 380 end of the day, før Gøran sæger de blir bra, han gør inget han vet blir dåligt el før stort vad jag vet, och eftersom ca 20 cc førsvinner så blir de som å lægga in en 360.. typ :)
VI KOMMER BLI SÅ SNYGGGA PÅ SAMMA DAG :) wihoo!!

MissMc
Kvinna ·
28 jan, 2014
Ja, men visst är det sjukt svårt!?
Och ju mer bilder man kollar, ju mer inser man varför dom säger till en att det inte är någon mening med att kolla, för att alla är individuella ;)
Men jo, det lutar allt mer och mer åt 380! :)
Men va kul!! :D Haha! Då kanske vi ses där då :)

maja2
Kvinna ·
29 jan, 2014
På 30 cc kommer du inte att märka någon skillnad.. som mest har jag bytt upp mig 100 och knappt ändrat bh storlek..använder fortfarande samma.

Opticruise
Kvinna ·
29 jan, 2014

Nk82
Kvinna ·
29 jan, 2014

Pygme
Kvinna ·
29 jan, 2014

MissMc
Kvinna ·
29 jan, 2014
Nk82: Som ovanståden skrev ang. cc.
MP står för mellanprofil och HP för högprofil. Om du har varit på citadell kan du gå in på deras sida och kolla skillnaden mellan dessa inplantat.
HP (högprofil) ger ett bröst som är rundare upptill (har själv svårt att förklara)
Men att lägga ett HP framför bröstet kommer ge det den där klotrunda "det här är silikonbröst" looken (min egen uppfattning)
Så ett MP som du valt tror jag blir bra om du ska lägga det framför muskeln.
Provade du större efter att du valde 320?
För där begick jag ju mitt misstag.. Jag kände exakt samma när jag fick prova 350. Att det där va lagom och större hade blivit för stort,
men jag ångrar att jag ändå inte testade 380. För som alla säger 350-380, det är inte stor skillnad.
Det är t.o.m så jag börjar fundera på varför jag inte testar 400! Haha!

Opticruise
Kvinna ·
29 jan, 2014
MP står för mellanprofil och HP för högprofil. Om du har varit på citadell kan du gå in på deras sida och kolla skillnaden mellan dessa inplantat.
HP (högprofil) ger ett bröst som är rundare upptill (har själv svårt att förklara)
Men att lägga ett HP framför bröstet kommer ge det den där klotrunda "det här är silikonbröst" looken (min egen uppfattning)
För där begick jag ju mitt misstag.. Jag kände exakt samma när jag fick prova 350. Att det där va lagom och större hade blivit för stort,
men jag ångrar att jag ändå inte testade 380. För som alla säger 350-380, det är inte stor skillnad.

MissMc
Kvinna ·
29 jan, 2014
Absolut! Det var därför jag skrev (min egen uppfattning)
Sedan är ju det precis som allt annat från person till person.
Men du måste väl ändå hålla med om att om man som person vill ha en hyffsat neutral look på sina boobisar och ska lägga framför så är MP ett val som ger en något mer diskret look?
Jag var helt emot HP när jag först såg bilder på dessa, på en kliniks före/efterbilder.
Men nu när man sett så många andra bilder så vill jag, till min kropp mycket hellre ha HP än MP :)
Dock kommer jag lägga bakom muskeln, men det hade jag gjort i vilket fall som :)

MissMc
Kvinna ·
29 jan, 2014
Ringde precis till kliniken (igen), sist var det för att fråga om nikotinplåster/tuggummi går bra att använda när man inte får röka.
Och nu för att se om det fanns möjlighet att även prova 400cc på O.p dagen.
Kändes otroligt pinsamt att fråga då det jag känner mig oseriös som velar så.. =/
Men Marie, sköterskan var som vanligt mycket trevlig och lovade att kolla med Göran om en större strl. ens varmöjlig på mig först och främst, och meddela också att 400 inte fanns utan nästa skulle 425(!!!)
Dock tyckte hon att det kanske inte var så bra om jag skulle ha 3 val (350,380 och 425) på själva O.p dagen, och jag kan nog hålla med henne där.
Kanske skulle ta och bestämma mig för att det får stå mellan 350 och 380, eller helt enkelt gå på 380 då lite ändå försvinner.
Är det någon som känt att brösten blivit större än vad ni kände när ni provade på konsultationen?

Opticruise
Kvinna ·
29 jan, 2014
Absolut! Det var därför jag skrev (min egen uppfattning)
Sedan är ju det precis som allt annat från person till person.
Men du måste väl ändå hålla med om att om man som person vill ha en hyffsat neutral look på sina boobisar och ska lägga framför så är MP ett val som ger en något mer diskret look?
Jag var helt emot HP när jag först såg bilder på dessa, på en kliniks före/efterbilder.
Men nu när man sett så många andra bilder så vill jag, till min kropp mycket hellre ha HP än MP :)
Dock kommer jag lägga bakom muskeln, men det hade jag gjort i vilket fall som :)

kymaro
Kvinna ·
29 jan, 2014
du har inte möjlighet att få en till tid innan operationen så du kan testa en storlek större?
Jag vet inte om man får länka här?
Men Qvinna.nu kan man ju söka på storlek osv. Så om du försöker leta nån som ser ut som dig nu sen inplantaten du ska göra så kanske de hjälper dig lite.

Misslee
/ ·
29 jan, 2014
Ta 380cc. det är inte så stor skillnad mellan 350cc och 380cc. Göran har bäst koll på vad som stämmer bäst för dig. Han mätte väldigt noga och tittade på min bröstkorg. Det blr aldrig som bilderna man sett på nätet. Jag är supernöjd med mina. Han är en riktig mästare.

Jossan_80
Kvinna ·
29 jan, 2014

Nk82
Kvinna ·
29 jan, 2014