Pussan
Kvinna ·
21 aug, 2013
Storleksval 250cc - 275cc MP+
Hej igen!
Talade idag med Bibbi på Strandkliniken om implantatval då jag var osäker. Som jag förstod det rekommdenrade Dr.Oya Moderate Profile till mig men efter att tittat på hundratals bilder var jag rädd att det skulle bli för brett och platt. Istället funderade jag över Moderate Profile+ om inte det skulle vara bättre. Enligt Bibbi menade Dr.Oya den profilen från början och jag missförstod.
Så. Nu är profilen vald.
Är dock fortfarande i valet och kvalet mellan 250cc och 275cc. Enligt både Bibbi och Oya så är det för det första så liten skillnad att det inte syns, men också att alla som velar borde ta den större samt att ingen av storlekarna kan ge mig större än en visuell B kupa. Det gör mig jättelugn och jag känner då att 275cc blir bra.
Men sedan ser jag bilder igen... och känner bara... f*ck vad stort!!?💋
Mitt ideal är liksom att vara "slank", vill inte känna mig stor och alltför kurvig (då jag redan har en bootylicious butt) 💡
Några spontanta tankar? tips? bilder? Frågar igen eftersom att jag nu "bytt" profil sedan jag frågade sist!
Sortera efter

Anonym användare
21 aug, 2013
25cc skillnad är inte märkbart på plats i kroppen :) Det kommer inte bli stort utan tvärtom en diskret förstoring till din längd och vikt. Själv tycker jag bara det är snyggt med större boobs om man har en juicy bakdel. Putar det där bak kan det behövas lite jämnvikt med put där fram hihi 🤭
Gilla

Pussan
Kvinna ·
21 aug, 2013
tin skrev:
25cc skillnad är inte märkbart på plats i kroppen :) Det kommer inte bli stort utan tvärtom en diskret förstoring till din längd och vikt. Själv tycker jag bara det är snyggt med större boobs om man har en juicy bakdel. Putar det där bak kan det behövas lite jämnvikt med put där fram hihi 🤭
Haha helt med på vad du menar, bara det att jag alltid haft lite komplex för min runda rumpa trots att min omgivning alltid uppskattat den (konstigt det där) 😇 skulle gärna ha en liten juicy bakdel som flickorna i Victorias secret, hihi 👍 så det är väl mycket därför jag inte vill vara för bollig, tänker att jag ser slankare ut då istället för allt boink boink🤭
Gilla

Nymfetamine
Kvinna ·
21 aug, 2013
Som Tin skrev, det kommer inte bli någon synlig skillnad på 250 och 275 :)
Och tror verkligen inte att 275 blir för stort på dig, du är ju rätt så lång. Tror det kommer se naturligt och fint ut!
Du hade lätt kunnat ta över 300cc utan att det skulle se konstigt ut på dig :)
Är du ute efter en visuell b-kupa?
Gilla

Pussan
Kvinna ·
21 aug, 2013
Nymfetamine skrev:
Som Tin skrev, det kommer inte bli någon synlig skillnad på 250 och 275 :)
Och tror verkligen inte att 275 blir för stort på dig, du är ju rätt så lång. Tror det kommer se naturligt och fint ut!
Du hade lätt kunnat ta över 300cc utan att det skulle se konstigt ut på dig :)
Är du ute efter en visuell b-kupa?
Ja precis! Vet att många tycker det är litet med en visuell B-kupa på mig som är lång men jag tycker det är fint :) Så svaret är ja på det! Vad tror du?
Gilla

Nymfetamine
Kvinna ·
21 aug, 2013
Det kommer säkert bli kanon :)
Är ju viktigast att du kommer trivas med din nya kropp
Gilla