Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
volvo242

volvo242

Kvinna ·

Större än 1000cc

Bröstförstoring

Är det någon som vet om det finns större implantat än 1000cc i silikon.Jag vet att det finns med koksalt.

6

Sortera efter

EVAA

EVAA

Kvinna ·

Mentor har nya anatomiska som man kan lägga på varandra.Då kan man ju + ihop och få större.  De visade dem när jag var på konsultation, men jag ville inte ha stora så jag frågade inte mer om dem.

Gilla
volvo242

volvo242

Kvinna ·

Det låter ju lite skumt..med två implantat på varann.

Gilla
Magicpain

Magicpain

Kvinna ·

Jo men det måste väl finnas silkion implantat i den storleken?

Gilla
EVAA

EVAA

Kvinna ·

volvo242 skrev:

Det låter ju lite skumt..med två implantat på varann.

Ja visst låter det som att de kan sära på sig....men de var helt exalterade över dem på kliniken, så det borde vara safe.

Vet inte om det står om dem på mentors hemsida? Men om det inte finns andra stora så kan det kanske vara ett alternativ.

Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

volvo242 skrev:

Är det någon som vet om det finns större implantat än 1000cc i silikon.Jag vet att det finns med koksalt.

Klart det finns!! jag har provat ett 1200 högprofil. får se om det blir bra eller om jag ska ta i lite mer pga min längd! 😈

Det finns en klenik i sthlm som har upp till 2500. Man får ju så klart special beställa dom då drar ju priset i väg som bara den men det kan det vara värt.

Men Volvo242 du ser ju ut att ha rätt stora och mycket fina redan! vad har du för projektion? hur stora vill du ha?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

hej det fanns en tråd tidigare om detta, det var en tjej som skulle läggain 1500 cc om jag inte minns fel och hon hade specialbeställst sina implantat. Hon heter linden87 på forumet, prova hon kanske kan hjälpa dig lite mer.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem