Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Skelleftebrud

Skelleftebrud

Kvinna ·

Störreimplantat 700-800cc

Bröstförstoring

Söker före/efter bilder ni med större implantat helst 650/700/800 cc? :) vill se på ett hum hur mina kommer bli i slutet. Har före bild på min sida hur dom ser ut idag. Vill ju att dom ska synas när dom är färdiga. Tacksam för svar! Puss

8

Sortera efter

Lillishg

Lillishg

Kvinna ·

Jag tror att det kommer bli superbra på dig. Jag har dock lagt in 425 cc, men med drygt 300-400 egen vävnad landar jag på 700-800 cc :) Ser stort ut men absolut inte vulgärt. Bilder finns på min profil. Ska försöka fota nya bilder att slänga upp i veckan nu när den mesta svullnaden lagt sig. Annars är ett tips att söka bland bilder här på POF. Där kan du välja att skriva in från 650 cc - 800 cc. Då bör du hitta alla bilder på POF samlade med folk som lagt in den storleken. Mina är 700-800 cc, men allt är ju inte silikon. Ser kanske aningen annorlunda ut om man har 700 cc silikon :)
Gilla
Skelleftebrud

Skelleftebrud

Kvinna ·

Lillishg åh tack så jätte mycket för svar! Ska kolla in dina bilder :) hm ja jag har ingen aning hur många cc mina ”vanliga” bröst har. Min kirurg sa iaf på konsultationen att det kan bli för stort för mig men då går han bara ner lite på strl under operationen. Så med de sagt så borde som ju bli stora på mig kan jag tycka. Hoppas bara inte på två bollar:p Puss
Gilla
Skelleftebrud

Skelleftebrud

Kvinna ·

Omg dina blev verkligen super fina!!! Var dom innan också men wow vilket resultat:D nu kan jag nog känna mig lite lugnare med val av strl kanske.. borde ju bli bra det där!!
Gilla
Lillishg

Lillishg

Kvinna ·

Skelleftebrud skrev:

Omg dina blev verkligen super fina!!! Var dom innan också men wow vilket resultat:D nu kan jag nog känna mig lite lugnare med val av strl kanske.. borde ju bli bra det där!!

Tack vad snällt! Men ja visst, det blev verkligen över all förväntan :) På min kropp ser det stort ut, men ändå i den storleken att jag både kan klä ner brösten i pösiga kläder så att folk knappt märker..eller klart att folk märker men ingen skulle kunna gissa hur stora de faktiskt är ^^ I pösiga tröjor kan jag få brösten att se ut som en C/D kupa, men jag kan även framhäva ordentligt med urringning när jag vill. Tycker storleken är perfekt om man gillar stora bröst men ändå inte vill att det ska stå sillisar i pannan liksom.
Gilla
Felicia89

Felicia89

Kvinna ·

@lillishg Jag har också ungefär samma bh storlek som du hade innan. Använder även G ibland å ska lägga 700cc. Blir ju fan as rädd nu. Är lika lång som dig men väger mer bara
Gilla
Lillishg

Lillishg

Kvinna ·

Felicia89 skrev:

@lillishg Jag har också ungefär samma bh storlek som du hade innan. Använder även G ibland å ska lägga 700cc. Blir ju fan as rädd nu. Är lika lång som dig men väger mer bara

Haha åh, svarade precis i din tråd du startade!
Gilla
Skelleftebrud

Skelleftebrud

Kvinna ·

Åh så himla kul att läsa nu blev jag bara mer taggad:D kommer nog bli bra!
Gilla
mackie21

mackie21

Kvinna ·

Har 200cc j egen vävnad, landade på att jag vill ha 600c motiva hög profil. Rädd att de ska bli vulgärt, kan knte se bilder än.. men åh hur ska man tänka?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem