ellie81
Kvinna ·
Style 410 325 cc MX
Jag skulle bli sååå glad om jag kunde få lite svar på några frågor... Har varit på improva och fått operationstid hos Magnus Hober. Han har rekommenderat Style 410 325 cc MX... Har någon erfarenhet av Magnus? Mx är ju den modellen med mest projektion i den serien.. Finns det någon som har erfarenhet av denna projektion? jag har en B kupa idag.. Tacksam för alla svar :)
Sortera efter

maybe_b
Kvinna ·

ellie81
Kvinna ·
Hej, blev opererad igår, hemma nu.. är 160 lång, väger 56 kilo.. Har inte så ont nu, dagen efter.. men tyvärr ser mitt ena bröst större ut än den andra :( iofs. så hängde ena bröstet en cm längre ner än andra från början men nu ser det bröstet åtminstande en halv strl större ut :( är så ledsen... sjuksköterskorna och kirurgen menade på att brösten kan vara olika svullna.. men vi får se.. som det ser ut just nu har jag en stor b kupa & en c kupa :(
Innan operationen hittade jag inte heller så mkt bilder på patienter som valt projektionen MX, resultaten beror helt på dina förutsättningar... jag har inte fött barn men kirurgen tyckte att det skulle bli fint med lite exra put upptill.. och de putar inte för mkt alls ..som det ser ut nu iallafall... jag uppdaterar.. :)
Lycka till
Ellie

maybe_b
Kvinna ·
Jag skulle också vara jätte orolig, man bli ju nojjig att det inte ska bli bra! Dock tror jag som de säger, att svullnaden kan bli väldigt olika. Håll ut=) Vore jätte bra om du kunde lägga upp bilder sen, har preliminär bokat en op i augusti...så har tid på mig att fundera gällande implantat och så...vad har de sagt till dig gällande efter op, hur länge ska man ha sport-topp? när kan man börja jobba? har du mycket ont?

ellie81
Kvinna ·

ellie81
Kvinna ·