Ralja
Kvinna ·
Svårt med vanliga kläder vid ca 450cc?
Är det svårt att hitta kläder, jackor etc vid förstoring på 450 cc??
Sortera efter

fannah
Kvinna ·
Beror på hur mycket egen vävnad du har men överlag så nej det skulle jag inte säga att det är, vissa plagg kan man behöva gå upp en storlek, ungefär hälften av mina gamla jackor går inte att stänga- men dom satt tight innan så hade nog blivit lite besviken annars :)
Gilla

Goldengirls
Kvinna ·
Följer:)
Gilla

hope77
Kvinna ·
Jag har några plagg som inte fungerar längre, men det mesta kan jag fortsätta ha som vanligt. Innan operationen trodde jag att jag skulle behöva investera i en helt ny garderob, vilket alltså inte är fallet. Alla kläder som har någon form av stretch eller elasticitet i sig fungerar hur bra som helst, medan skjortor och kläder som är figursydda och har ett "stumt" material kan bli lite tajt. Den första tiden efter operationen fungerar dock knappt någonting pga svullnaden (och svårigheter att lyfta på armarna).
Gilla

Ankog
Kvinna ·
Jag tröttnade rejält på att man inte kan ha vissa typer av kläder när man har större bröst. Figursydda skjortor glipar alltid vid brösten, svårt att hitta söta klänningar som är skurna under bysten, vissa tröjor hänger som tält eftersom brösten tar emot och inte låter tröjan falla in och neråt. Det är ett meck och jag tycker ändå man ska vara medveten om att allt blir lite svårare med kläder. Samtidigt så finns det ju kläder som en småbystad tjej inte känner hon kan ha utan bara någon med större byst.
Gilla