Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
ccaarr profilbild

ccaarr

Kvinna ·

18 feb, 2014

Svårt vilken storlek. 350 eller 375

Andra bröstoperationer

Hej!

Jag är ny här så vet inte riktigt hur det fungerar, men jag hade velat ha lite råd från er som har gjort bröstoperationer! Jag ska opereras nu i mars och på konsultationen bestämde vi 350 cc runda framför muskeln. Jag har idag 75 B. Kommer jag att bli storbystad? Jag vill ha stora men inte för stora. (svårt att veta vad folk anser stora iochförsig) =) Många jag har pratat med och även läst här är att många ångrar sig att de inte gjorde större. Tror ni att 350 eller 375 gör någon skillnad?

5

Sortera efter

Anonym användare

18 feb, 2014

25cc är ingen synlig skillnad. Behövs ca 150cc för att man ska öka en kupstorlek. Svårt att säga hur stora bröst du kommer få när du inte skrivit längd vikt kroppsform..  350 på nån som är 180 lång 75kg blir litet medans det blir stort på nån som är 155 lång och väger 45kg.. 

Gilla

Candycane

Kvinna ·

18 feb, 2014

Jag är liten och hade B/C i 75 underband. Nu har jag E i 75 underband med mina 325cc framför. Tycker att de är på gränsen till för stora för min smak, men det beror på vad man är ute efter. Hur stora bröst du får beror helt på hur du ser ut i kroppen, vad du lägger i för profil och vilken placering du väljer.

Gilla

Pygme

Kvinna ·

18 feb, 2014

Ja det beror ju som sagt på hur stor man är för övrigt och vad man tycker är stort och inte. Jag la i 225 och tycker de är lite stora till mina 155cm.. Hade 70A innan.. Har hellroppsbilder med kläder om du vill jämföra lite storlekar..
Gilla

ccaarr

Kvinna ·

18 feb, 2014

Hej och tack för era svart! Jag är 172 cm och vägen 62 kg så jag tror inte att 350 blir så jättestort på mig. Jag ringde kliniken och rådfrågade och de sa att 25 cc mer eller mindre inte gör så speciellt stor skillnad, Det är ca 1 msk mer, så jag tror nog att jag tar 375 ändå... Är så rädd för att ångra mig efter op om jag efteråt kommer tycka det är små. Mitt mål från början va att få fina fylliga bröst efter amning men nu när jag läst på lite så har jag börjat tänka mer och mer på storek...  

Gilla

Anonym användare

18 feb, 2014

Jag tror du kommer tycka 350/375 blir små till din längd och vikt ;) 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem