Mini-undersökning: har du gjort ett bröstlyft? Missa inte att svara anonymt här!

lillasjöjungfrun

lillasjöjungfrun

Kvinna ·

Svullen?

Bröstförstoring

Känner mig helt plufsig och uppsvälld efter operationen för fyra dagar sen. :( Nån mer som blivit det? Är det vätska eller antibiotikan?

10

Sortera efter

Lillie

Lillie

Kvinna ·

Såg höggravid ut efter op i onsdags, stenhård mage.

Efter tips här på forumet har jag köpt Probi Mage på apoteket och ätit sedan igår (en kapsel/dag och ca 3 tim före/efter antibiotika)

Svullnadaden och känslan av uppsvälldhet är nu påtagligt mindre.

Gilla
Zinya

Zinya

Kvinna ·

Det är tydligen väldigt vanligt, så det är inget du behöver oroa dig över. Det försvinner. Själv såg jag ut som om jag var gravid i tredje månaden. ; )
Gilla
lillasjöjungfrun

lillasjöjungfrun

Kvinna ·

Jo magen kan jag förstå att man får problem med men på mig syns det även runt ansiktet tycker jag...
Gilla
charlize

charlize

Kvinna ·

Hela jag var väldigt uppsvälld i en vecka efteråt typ. Fick inte ens på mig mina jeans 💋 Nu e jag "normal" igen men eftersom att jag bara låg still i typ 1,5 vecka så känner jag mig inte sådär jätte tight direkt. Så det blir att promenera nu och sen träna ordentligt igen när jag får!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det är vätska sett någon här som gått upp 6 kg efter operationen..själv går jag upp 3-4

Gilla
Emma Sofia

Emma Sofia

Kvinna ·

Åh vad skönt att höra hörni. Alltså inte att känna sig uppsvälld och plufsig, utan att det är så vanligt. Jag väger samma som innan operationen i måndags men har ändå fått svullen mage, rödmosigt och plufsigt ansikte och finnar. Längtar efter promenader. Kämpa på!
Gilla
Mintra

Mintra

Kvinna ·

Hej op:de mig för 11 dagar sedan. Min mage var också väldigt uppsvullen, så fort jag åt något så blev min mage hård som sten. Det var väldigt jobbigt men efter ca en vecka så släppte det som tur var. Hoppas det blir bättre snart :)
Gilla
Whatsername

Whatsername

Kvinna ·

Jag var med om samma sak :) Tror att det var på grund av tabletterna som man blev lite svullen både om magen och ansiktet. Det borde gå över när du slutar ta tabletterna.

Jag gick upp ungefär 3 kilo efter min operation och de kilona sitter fortfarande kvar. Hur mycket är på grund av implantaten och hur mycket är stillasittande, tabletter osv. Är det någon som vet det? :)

Gilla
charlize

charlize

Kvinna ·

Whatsername skrev:

Jag var med om samma sak :) Tror att det var på grund av tabletterna som man blev lite svullen både om magen och ansiktet. Det borde gå över när du slutar ta tabletterna.

Jag gick upp ungefär 3 kilo efter min operation och de kilona sitter fortfarande kvar. Hur mycket är på grund av implantaten och hur mycket är stillasittande, tabletter osv. Är det någon som vet det? :)

Eftersom du lagt i 500 + 550 är ca 1kg implantat :)

Gilla
Whatsername

Whatsername

Kvinna ·

charlize skrev:

Whatsername skrev:

Jag var med om samma sak :) Tror att det var på grund av tabletterna som man blev lite svullen både om magen och ansiktet. Det borde gå över när du slutar ta tabletterna.

Jag gick upp ungefär 3 kilo efter min operation och de kilona sitter fortfarande kvar. Hur mycket är på grund av implantaten och hur mycket är stillasittande, tabletter osv. Är det någon som vet det? :)

Eftersom du lagt i 500 + 550 är ca 1kg implantat :)

Ja nu när du säger det så! Tack för det :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem