Bullarna
Kvinna ·
26 okt, 2025
Ta ut 1050cc och bara lyfta utan implantat
BröstförminskningJag har 1050cc från citadellkliniken. Dom är 10år gamla och jag vill ta ut dessa. Jag bor nära Stockholm så jag önskar tips på en toppen kirurg som är duktig på att återskapa bröst. Jag vill helst inte ha några implantat och jag tror att jag önskar ta bort hela kapseln vid borttagning. Så har du tips så tar jag gärna förslag.
Sortera efter
Rrika
Kvinna ·
26 okt, 2025
Marina
Kvinna ·
26 okt, 2025
starlet
Kvinna ·
31 okt, 2025
Bullarna
Kvinna
·
01 nov, 2025
Ja, Jörg som jag hade finns nu på reformkliniken. Det är avståndet som hindrar mig. Malmö ligger halva Sverige ner. Minns alla tågresor (typ 7 timmar enkel väg) som väldigt utmattade speciellt när jag fick komplikationer och var nere i Malmö var och varannan vecka. Men absolut. Jag funderar om det kanske endå är värt det. Jag var så nöjd med Jörg och citadell. Jag ska börja gå på konsultation hos Johan thorfinn i linköping (2 timmar reseväg) jag har konsultation där i december. Känns det inte 100 så får jag kanske ta mig en funderare att åka ner till Skåne endå. Priserna har verkligen ändrats på dessa 10 år. Väldigt dyrt nu
starlet
Kvinna
·
02 nov, 2025
Ja, Jörg som jag hade finns nu på reformkliniken. Det är avståndet som hindrar mig. Malmö ligger hal...
Jag hade också Jörg! Har gjort 2 op hos jonom. Bor i Stockholmsområdet så ja det vart en bit. Han var jättebra tyckte jag.
Bullarna
Kvinna
·
02 nov, 2025
Jag hade också Jörg! Har gjort 2 op hos jonom. Bor i Stockholmsområdet så ja det vart en bit. Han va...
Jag har gjort 3 operationer hos han och alltid varit super nöjd. Duktig kirurg. Jag bor i Västerås så det är ungefär lika långt som du. Hur upplevde du alla resor? Tog du tåg eller flyg?
starlet
Kvinna
·
02 nov, 2025
Jag har gjort 3 operationer hos han och alltid varit super nöjd. Duktig kirurg. Jag bor i Västerås s...
Tog tåget, skulle aldrig utsätta mig för en flygning efter en sån jobbig operation. Resorna minns jag faktiskt inte, antar att jag låg och sov!! Jag vart också nöjd med honom, men har nu tuve på reformkliniken, och gjort lyft hos honom.
Bullarna
Kvinna
·
08 nov, 2025
Tog tåget, skulle aldrig utsätta mig för en flygning efter en sån jobbig operation. Resorna minns ja...
Tycker du mer om tuve? Upplever du skillnad? Har hört gott om tuve
starlet
Kvinna
·
19 nov, 2025
Tycker du mer om tuve? Upplever du skillnad? Har hört gott om tuve
Både tuve och jörg är proffs, är nöjd med båda dem