Memmoar
Kvinna ·
Testar 400cc? *bild*
Va inne på citadellkliniken nu på morgonen och testade storlek igen. Sa till mig själv innan att jag skulle stanna på 300cc men fick nu testa 400 och det kändes så mycket bättre, fylligare och speciellt gav mig bredden som jag ville ha. Är 400 för mycket? Kommer det blir någolunda samma? Ni som har 400. Lägger med en bild där jag har 400cc, ser naturligt ut va?
Sortera efter

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

FrökenA
Kvinna ·

Memmoar
Kvinna ·

Memmoar
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·

Memmoar
Kvinna ·

FrökenA
Kvinna ·
Okej, tack för svar. Sker uppgraderingen automatiskt här? Jag hamnade på 70 F med 420 cc :)

Memmoar
Kvinna ·
Okej, tack för svar. Sker uppgraderingen automatiskt här? Jag hamnade på 70 F med 420 cc :)

FrökenA
Kvinna ·
Hahaha jag vet, man tänker mormors hängtuttar till knäna som var en F kupa! Men så är der verkligen inte! Oroa dig inte! Du kommer inte fä det av dina 400. Dina kommer bli fasta och fina :) Du ska verkligen inte vara ett dugg orolig :)

McvSt
Kvinna ·

Marina
Kvinna ·
Uppgradering sker "automatiskt" såtillvida att man inte behöver göra något speciellt mer än sätta igång och delta i forumet på ett juste sätt; däremot är det ingen funktion eller mekanism utan ett manuellt jobb, så det kräver att jag är online. :) Samma sak med försilvringen. Du kommer att få OPM med detaljer som annars också finns att hitta under menyn medlemskap upptill på sidan.

Asirnas
Kvinna ·
Jag har precis satt in 375cc, du kan se min bild, är fortfarande väldigt nytt och kommer lägga upp vilder från vecka till vecka :)

Ss33
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Det är olika för alla. Allas kroppar reagerar olika :)
Jag har 200cc i egen vävnad.
Hej.