Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Memmoar

Memmoar

Kvinna ·

Testar 400cc? *bild*

Bröstförstoring

Va inne på citadellkliniken nu på morgonen och testade storlek igen. Sa till mig själv innan att jag skulle stanna på 300cc men fick nu testa 400 och det kändes så mycket bättre, fylligare och speciellt gav mig bredden som jag ville ha. Är 400 för mycket? Kommer det blir någolunda samma? Ni som har 400. Lägger med en bild där jag har 400cc, ser naturligt ut va?

13

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

FrökenA

FrökenA

Kvinna ·

Hej.

Jag hade 300 innan och gick upp till 420 sen, blev så mkt bättre. Mkt mer fylligt och bättre klyfta. Jag hade samma storlek som dig innan :)

Nu är jag ny här men jag kan inte se din bild för att ge dig respons, hur gör man det? haha :)
Gilla
Memmoar

Memmoar

Kvinna ·

Du måste vara bronsmedlem för att se klädda bilder, silver för att se bilder utan kläder. Va aktiv med att svara på forum och skapa själv så kommer det få snabbt :D Grymt ang storleken, då känner jag mig mer trygg med att öka jag med :) när har du din op?
Gilla
Memmoar

Memmoar

Kvinna ·

Memmoar skrev:
Du måste vara bronsmedlem för att se klädda bilder, silver för att se bilder utan kläder. Va aktiv med att svara på forum och skapa själv så kommer det få snabbt :D Grymt ang storleken, då känner jag mig mer trygg med att öka jag med :) när har du din op?
Förlåt såg att du hade gjort din op! Vilken storlek gick du ifrån och vad hamnade du på?
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Känns det bättre när du provar så är det det du ska gå på. Cc är bara en siffra och säger inget om din kropp för övrigt.
Gilla
Memmoar

Memmoar

Kvinna ·

Pygme skrev:
Känns det bättre när du provar så är det det du ska gå på. Cc är bara en siffra och säger inget om din kropp för övrigt.
Vet att det skiljer sig extremt mycket person till person med hur resultatet med hur mycket cc man har. Vill inte ha "bomber", är bara rädd att dom ska växa ännu mer när dom väl sitter på plats att dom blir ännu större?
Gilla
FrökenA

FrökenA

Kvinna ·

Okej, tack för svar. Sker uppgraderingen automatiskt här? Jag hamnade på 70 F med 420 cc :)

Men jag ska faktiskt öka lite till, har precis bokat op om en månad till 620 cc. Men det är inte pga storleken utan andra saker jag behöver fä bukt med. Är dock jätte nöjd med mina 420 idag storleksmässigt. Tycker inte du ska tveka att våga gå upp i storlek. 400 är inte så mycket ändå, först känns de stort men sen ett par månader senare kommer det inte kännas så. Kör på <3
Gilla
Memmoar

Memmoar

Kvinna ·

Julia-Anna skrev:

Okej, tack för svar. Sker uppgraderingen automatiskt här? Jag hamnade på 70 F med 420 cc :)

Men jag ska faktiskt öka lite till, har precis bokat op om en månad till 620 cc. Men det är inte pga storleken utan andra saker jag behöver fä bukt med. Är dock jätte nöjd med mina 420 idag storleksmässigt. Tycker inte du ska tveka att våga gå upp i storlek. 400 är inte så mycket ändå, först känns de stort men sen ett par månader senare kommer det inte kännas så. Kör på <3
Det sker automatiskt, va aktiv i 2 dagar så är du nog där! Sen går steget till silver väldigt fort! Okej låter så mycket när man kommer till e/f/g men är nog att det sitter i sen man va barn och fick reda på vad sin mormor hade i bh storlek haha så insett att det inte är så stort ändå :) Ska öka och kommer nog bli asnöjd :D hoppas din op också går bra och att det blir som du vill!
Gilla
FrökenA

FrökenA

Kvinna ·

Hahaha jag vet, man tänker mormors hängtuttar till knäna som var en F kupa! Men så är der verkligen inte! Oroa dig inte! Du kommer inte fä det av dina 400. Dina kommer bli fasta och fina :) Du ska verkligen inte vara ett dugg orolig :)

Gilla
McvSt

McvSt

Kvinna ·

Ser väldigt proportionerligt ut!
Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Uppgradering sker "automatiskt" såtillvida att man inte behöver göra något speciellt mer än sätta igång och delta i forumet på ett juste sätt; däremot är det ingen funktion eller mekanism utan ett manuellt jobb, så det kräver att jag är online. :) Samma sak med försilvringen. Du kommer att få OPM med detaljer som annars också finns att hitta under menyn medlemskap upptill på sidan.

Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Jag har precis satt in 375cc, du kan se min bild, är fortfarande väldigt nytt och kommer lägga upp vilder från vecka till vecka :)

Gilla
Ss33

Ss33

Kvinna ·

Funderar oxå på 400! Men undrar lite hur resultatet blir, kommer de bli typ den storleken man provar på konsultationen eller blir de mindre eller större.... Hur mycket egen vävnad har du?
Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Det är olika för alla. Allas kroppar reagerar olika :)

Jag har 200cc i egen vävnad.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem