Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LinaKos
Kvinna ·
09 maj, 2013
Tips på bra bh utan bygel?
BröstförstoringNågon som har tips på bra, sköna, snygga bh:ar? Ca 4 veckor sedan min op och får använda bh igen men utan bygel. Vill helst inte ha sportbh utan någon "vanlig" som formar brösten fina under kläder samt att man kan ha lite urringat :) Finns ju mycket på nätet, men har ingen aning om vad jag kan tänkas ha för storlek.. Så tacksam för massa tips :)
Sortera efter
Stardust84
Kvinna ·
09 maj, 2013
Freya deco har en ny bh utan bygel. Den är superskön och het snygg form. Använder nästan bara den nu då jag tycker den är så skön :)
Gilla
LinaKos
Kvinna ·
09 maj, 2013
Okej, vart hittar man den? Tack för tipset :)
Gilla
Anonym användare
09 maj, 2013
Freya deco soft cup heter den. Gustaf mellbin mariatorget tror jag har den. Testa rätt storlek där och sen kan du beställa från bravissimo eller figleaves tex. Mycket billigare :)
Gilla
LinaKos
Kvinna ·
09 maj, 2013
tin skrev:
Freya deco soft cup heter den. Gustaf mellbin mariatorget tror jag har den. Testa rätt storlek där och sen kan du beställa från bravissimo eller figleaves tex. Mycket billigare :)
Gilla
Stardust84
Kvinna ·
10 maj, 2013
Freya har även en som heter Sophie (tror det var så) finns oxå på bravissimo. Har den oxå :) Den är lite stor i underbandet så gå ned en storlek om du ska beställa :)
Gilla
Anonym användare
10 maj, 2013
Du menar panaches sophie soft cup va stardust? :)
Har också den, bygellös och väldigt fin i bra kvalite, tyvärr tycker jag att mina bröst blir strutiga i den och spetsen syns genom linnen.. Underbandet är stort så gå ner en storlek. Jag är 75 cm runt bröstkorgen, beställde 65 men hade lätt kunnat ha 60.
Gilla
Stardust84
Kvinna ·
11 maj, 2013
Ja precis det är den jag menar :)
Gilla
turisten
Kvinna ·
11 maj, 2013
Jag har både deco soft cup och en annan bygelfri från Freya, modellen heter Dotty, samma modell finns i andra mönster under andra namn. Dottyn är inte lika formande som deco soft så jag började använda den tidigare. Jag gillar decon bättre eftersom den är formpressad och tjockare, så den döljer bröstvårtorna bättre. Dottyn hittade jag på 80 procents rea så det var ett kap.
Gilla