Jjj
Kvinna ·
Tips på storlek 175cm 67 kg / Blir det häng?
Hej! Jag är 175 cm 67 kg. Efter 2 barn är brösten urammade 75B/liten C. Innan hade jag fyllda C. Jag har varit på konsultation men kan inte bestämma mig. Jag har främst 2 frågor: 1) Jag vill att brösten ska se naturliga ut (ska gärna inte ens synas att jag har gjort en op), dvs inte mycket större. Jag vill bara att de ska bli mer fyllda och slippa ha vadderad bh. Jag blev rekommenderad 300cc medium profile. När jag provade dessa kändes de väldigt stora. Jag velar mellan 250 och 300cc. 2) Brösten väger nu knappt något så tyget på en bikini kan lätt hålla upp brösten. Innan fick jag ha bikini med support för att de inte skulle hänga för mycket. Jag är orolig att 300cc blir för tunga och ger för mycket häng. Blir brösten fastare än innan med en bröstförstoring? Finns det någon i samma kroppsstorlek eller med samma dilemma som mig? Vad för tips skulle ni ge? Hur blev resultatet? Tack på förhand
Sortera efter

Norrsken8
Kvinna ·

Jjj
Kvinna ·

Opii
Kvinna ·

Tjenix
Kvinna ·

Jjj
Kvinna ·

Jjj
Kvinna ·

Opii
Kvinna ·
Opii o Norrsken8, jag kommer åt bilder nu o ville bara säga att WOW vilka resultat!

Jjj
Kvinna ·
Opii o Norrsken8, jag kommer åt bilder nu o ville bara säga att WOW vilka resultat!
Jag börjar tveka ifall den låga profilen kommer bli för platt :-// (man vrider o vänder ju på varenda fundering nu en vecka innan op....) funderar på att gå upp till 330 cc o medium profil.. Vad tycker du om min 3D?

Opii
Kvinna ·

Jjj
Kvinna ·

Biggan
Kvinna ·

Jjj
Kvinna ·
Hej..
Jag väger 68 kg, är 174cm lång, och har efter 2 graviditeter en urammad B/C..alltså väldigt lika mått som dig!..Jag har inte konsultation förrän slutet av januari, och operation bokad i slutet av februari, vilket gör att jag känner pressen inför att bestämma allt på en månad:(..vill därför vara förberedd och ha funderat inför konsultation! ..jag är så osäker på vad jag vill ha för cc, om jag behöver lyft..osv osv.. jag vill hemskt gärna slippa lyft om det går..Jag hade uppskattat så om du kan dela med dig av för/efterbilder så att man kan jämföra och få tips..har läst dina trådar då det känns som vi är ute efter samma resultat och till på köpet verkar ha liknande mått! Hade verkligen varit uppskattat att få höra å se vad ditt slutgiltiga val blir inför operation samt få se resultat osv..stort lycka till i för operationen:)

Biggan
Kvinna ·

Jjj
Kvinna ·
Uppdatera gärna hur det har gått och hur det känns efter operationen, hade varit kul att höra hur du känner kring storlek och valet att inte lyfta efteråt..tror du kommer bli nöjd, stort lycka till:)