sockerdricka
Kvinna ·
08 jan, 2014
TIPS söt sovbh 149kr
Ny dag och nya tag! Måste tipsa om denna både söta och superbekväma sovbhn som jag efter rekommendation hittat på kappahl för 149kr! Finns i svart och gammelrosa med. Inga sömmar som skaver och ändå hålls brösten på plats när jag ligger på rygg. Tumme upp helt enkelt :D
Länk: http://www.kappahl.se/article/soft_bh_458620
Sortera efter

Angeliica
Kvinna ·
08 jan, 2014

Vonkan
Kvinna ·
08 jan, 2014

missZ
Kvinna ·
08 jan, 2014
Den var verkligen supersöt, MEN jag har en fråga. Du har ju också opererat dig på Citadell Cosmo, men de var 3.5 månader sen ju. Men då till min fråga, måste man sova med bygelbh eller kan man sova i en sån här skön utan att göra skada? Jag vet inte varför jag automatiskt trodde att man skulle sova med bygel i minst 6mån. Mina är ju bara 6 veckor gammla men sover i tortyren än.

sockerdricka
Kvinna ·
08 jan, 2014
Ja in och testa tjejer! :D Finns ju så klart dem som är bättre, men denna är bra enligt mig och skönare vet jag inte om man kan hitta..

missZ
Kvinna ·
08 jan, 2014
Nej jag har bara hört att tjejer här skiver att underband är A och O när det gäller bra stöd, så jag bara antog att det gällde bland annat bygel dag som natt. Jag är kankse helt förvirrad men skulle vi verkligen vara underbart att köpa en sån att sova i. Tack för tipset! :)

sockerdricka
Kvinna ·
08 jan, 2014

missZ
Kvinna ·
09 jan, 2014
aaaah, jaa de är ju ganska logiskt. & väldigt smart, tack igen. Och som du säger, den där bhn från kliniken är inte sådär jätteskön att sova i.