Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
nova81

nova81

Kvinna ·

Tjejen på Citadells broschyr, 550hp??

Bröstförstoring

http://www.citadellkliniken.com/pdf/broschyr.pdf

Kan det verkligen stämma att hon har 550 hp?? tycker dom ser "små" ut... inte mycket till put heller.

Hon kanske inte hade någon egen vävnad?

13

Sortera efter

matilda89

matilda89

Kvinna ·

Jag vet, jag har också tänkt på det.. ser ut som 300-350!

Gilla
MikiTiki

MikiTiki

Kvinna ·

Hon är tydligen väldigt lång vad jag fick höra och då ser det ju mindre ut....eller mer proportionerligt skulle jag kalla det.

Jag tycker hon har väldigt vackra bröst.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det är just sånt här som får en så himla osäker på storlek... när jag kollar på allas bröst här på POF så blir jag aldeles förvirrad... 👎 Vissa med "endast" 300cc ser ut att ha enorma bröst medan andra som har typ 450 ser pyttesmå ut. Hur ska jag kunna veta vad som blir för stort eller för litet på mig själv? Funderar iaf att lägga i ungefär 250-300 i ena bröstet vilket blir typ 350-400 i det andra (har olika stora bröst), men tänk om det blir pyttesmått... eller det skulle lika gärna kunna se jättestort ut på mig som ju är kort? Hur ska man veta liksom... vill absolut inte få för stora! Men för små är ju inte heller kul.

Men jag håller med om att kvinnans bröst på broschyren är riktigt vackra. Om hon var kortare tror jag de skulle se mycket större ut på henne, så längden och skellettets bredhet osv betyder nog mycket.

Gilla
plys

plys

Kvinna ·

Hej.

Jeg spurgte Kerstin da jeg var til Fu. Hun sagde hun har 410 mx

Plys

Gilla
nova81

nova81

Kvinna ·

Ja visst har hon vackra bröst!

Va mest det här med storleken, väldigt förvirrande. E jätte svårt att "välja"

Gilla
nova81

nova81

Kvinna ·

plys: då var det bryet löst :)  Kan nog stämma bättre att hon har mx, tyckte väl hon hade lite put för att vara hp.

Gilla
matilda89

matilda89

Kvinna ·

Cookie skrev:

Det är just sånt här som får en så himla osäker på storlek... när jag kollar på allas bröst här på POF så blir jag aldeles förvirrad... 👎 Vissa med "endast" 300cc ser ut att ha enorma bröst medan andra som har typ 450 ser pyttesmå ut. Hur ska jag kunna veta vad som blir för stort eller för litet på mig själv? Funderar iaf att lägga i ungefär 250-300 i ena bröstet vilket blir typ 350-400 i det andra (har olika stora bröst), men tänk om det blir pyttesmått... eller det skulle lika gärna kunna se jättestort ut på mig som ju är kort? Hur ska man veta liksom... vill absolut inte få för stora! Men för små är ju inte heller kul.

Men jag håller med om att kvinnans bröst på broschyren är riktigt vackra. Om hon var kortare tror jag de skulle se mycket större ut på henne, så längden och skellettets bredhet osv betyder nog mycket.

jag håller med dig till hundra! Har kollat på så jävla mycket bröst men man måste verkligen försöka strunta i hur det ser ut på andra.

Jag tror absolut inte att 300/400 blir litet på dig eftersom du är så liten! Jag är 170 och väger ca 55 och ska lägga i 500/400 och är rädd att det blir för stort.. (och då gillar jag stora bröst)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

fan det där såg inte stort ut.....ska jag behöva lägga in mer för att få min önskade strl?? Men jag är jättenöjd med ristestet på 425/450 cc så då borde väl slutreslutatet blir ungerfär lika eller?? Kan man få mycket mindre bröst som operationsreslutat än det man provat ut i ristest??

Gilla
matilda89

matilda89

Kvinna ·

Norrlandstuttar: tjejen på bilden är 180 och längden gör väldigt mycket.

Jag är 170 och kommer lägga i 410!

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Jörg sa hon hade 500cc eller 550. Minns inte. Men jag sa att de såg små ut för o va 550cc men han sa att hon är väldigt lång o de slukar mkt. Men hennes är mkt större än mina då bilden är tagen på lite håll. Så om man är platt innan tycker jag inte 500cc blir så himla stort som man tror. Jag hade gärna haft 500cc:( hennes bröst är ju drömbrösten!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hon har supersnygga bröst sånna man vill ha ju🙂 Jag tycker oxå dom ser väldigt småa ut typ 300-350cc,det ser ju inte ens ut som om hon har high profilen heller men snygga är dom.Har för mig att där är en till bild i boken på hennes tuttar då ser dom dock lite större ut typ att vara runt 400cc men inte mer.Alla op blir så olika, på en del som är långa och lagt i lika mycket som henne då tycker jag det sett mycket större ut.men men fina bröst har hon!!Kramiz

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jörg sa samma till mig som till Malin88, att hon var 180 cm lång och hade 500 eller 550. De var oxå en av mina "vill ha" bröst när det gäller formen! :)

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

kom på att jag hade med hennes bröst som drömbröst :P men alla mina vänner tyckte de va skitstora. nu tycker jag de är mer lagom. :P

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem