Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
ettannatnamn profilbild

ettannatnamn

Kvinna ·

08 nov, 2015

Tjejer med 325-375cc mentor moderate plus stl efter operation?

Bröstförstoring

Hej tjejer och hjälp!

Jag får inget grepp om detta gällande mentor moderate plus profil storlekarna. 

Först hade jag PIP imlantat 305cc som var en 65E på Change

Efter detta bytte jag efter allt som var och bytte då till Mentor high profile 425cc och fick 65G

Dessa inplantat har aldrig känts som jag och jag tycker att de är alldles för höga för min kropp och desvärre gav min kirurg mig då inga andra alternativ. 

Jag har nu bestämt mig för at byta ut dessa till moderate plus i januari som är lägre men till vilken storlek?

Mitt mål är ett mellanting, 65F. Jag förstår att det beror på vad man har för utgångsläge men vad har ni fått efter era operationer och vad hade ni för utgångsläge?

Jag var helt platt!

Tack för all hjälp!

7

Sortera efter

ettannatnamn

Kvinna ·

08 nov, 2015

Någon?

Gilla

Orhe

Kvinna ·

08 nov, 2015

Hej! Jag har tyvärr hög profil och inte moderate som du är ute efter. Men jag har däremot lagt in 375cc & har nu 65F. :)
Gilla

ettannatnamn

Kvinna ·

08 nov, 2015

Tack :)

Gilla

knasen91

Kvinna ·

08 nov, 2015

Jag har 375cc moderate plus, har 65g i kupa:) är jättenöjd med storleken & mjukheten på brösten! Finns bilder på min sida:)
Gilla

knasen91

Kvinna ·

08 nov, 2015

Jag hade lite bröst innan op, 70b kanske? Dvs 150cc i egen vävnad, har 65g i change samt abecitas läkebh i modellen iris:)
Gilla

ettannatnamn

Kvinna ·

08 nov, 2015

Jag tittade på dina bilder, jätte fina!

Då har du och jag samma storlek i dagsläget, dock ser dina lägre ut än vad mina gör med tanke på att jag har high profile vilket jag inte gillar!

Jag är så glad att jag bestämt mig för att byta, till någonting som känns mer som "jag", förhoppningsvis!.. (och lite mer som mina första)

vad roligt att du är nöjd, det tycker jag du ska vara :)

Gilla

Linnea81

Kvinna ·

08 nov, 2015

knasen91 skrev:
Jag har 375cc moderate plus, har 65g i kupa:) är jättenöjd med storleken & mjukheten på brösten! Finns bilder på min sida:)
Supersnygga!! Jag ska och sätta in moderate plus 350cc bakom. Ser att vi har samma bröstbredd och längd, dock väger jag typ 10kg mer
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem