Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Tea22 profilbild

Tea22

Kvinna ·

22 jan, 2018

Tjejer med 350cc hög profil

Bröstförstoring

Hej :) Ni med 350cc hög profil, vad fick ni för storlek? Skriv gärna era mått på längd, vikt och bröstbredd. Jag är 1.54, väger 49kg och har en bröstbredd på ca 12cm. Velar som tusan mellan storlek på implantaten och profilen. Operationen om 1v! Panik, hjälp! :)

Sortera efter

Polenta72 profilbild

Polenta72

Kvinna ·

22 jan, 2018

Hej! Jag gjorde Motiva 375cc hög profil för 5 veckor sedan. Brösten är ju inte helt färdiga :-) men i nuläget har jag 75D. Innan hade jag 75B. Har provat vanliga bh i butik och testade både c och d kupor men tycker nog att D oftast passar bäst. Vissa modeller funkar C. Jag är 169cm och väger 58kg. Lycka till!
Gilla
Tea22 profilbild

Tea22

Kvinna ·

22 jan, 2018

Tack snälla du för svar :)
Gilla
BonBon profilbild

BonBon

Kvinna ·

22 jan, 2018

Åh vad intressant att höra, varit på konsultation nyligen och blev rekommenderad 355 eller 370 cc vilket jag tyckte lät väldigt stort, men tror mitt utgångsläge är ganska likt ditt (baserat på mått vikt osv) och 75d är ju ingen jättestorlek :) är du nöjd med storleken och hur upplever du dem?
Gilla
snedstreck profilbild

snedstreck

Kvinna ·

24 jan, 2018

Jag har mina över muskeln och 370 cc och gick från a-b till d-e kupor, men man går ju upp mer i storlek vid framförbröst ofta. Jag är 160 cm lång men rätt bred över ryggen så det har absolut inte sett för stort ut. Nu ska jag göra ett lyft och byta till bakomplaceringen i april och kommer då troligt att välja 400cc . :)
Gilla
Lean profilbild

Lean

Kvinna ·

24 jan, 2018

Följer!
Gilla
Hallonkex profilbild

Hallonkex

Kvinna ·

24 jan, 2018

Dina bröst var ju jätte fina på bilderna, håller tummarna att mina blir lika bra!:)
Gilla
F87 profilbild

F87

Kvinna ·

24 jan, 2018

Hej! Jag är 1.62 lång, väger 51 kg, bröstbredd 11,5. Jag har Motiva Ergonomix full profil 355cc = storlek 75D :)
Gilla
Tea22 profilbild

Tea22

Kvinna ·

24 jan, 2018

Tack alla för svar :)
Gilla
LT123 profilbild

LT123

Kvinna ·

25 jan, 2018

Jag är 164 cm och väger ungefär 56 kg, har 12 cm i bröstbredd och valde motiva round full 400 cc. Gick från knappt A kupa till E/F kupa!
Gilla
jenso profilbild

jenso

Kvinna ·

01 feb, 2018

Följer! Kommer att köra på 375/400cc hp bakom muskel. Har idag B. Ser mycket fram emot att se vad det landar på :)
Gilla
Polenta72 profilbild

Polenta72

Kvinna ·

01 feb, 2018

@BonBon Jag blev ju rekommenderad Motiva demi 340cc vid konsultation men på OP dag ändrade vi i sista sekund till 375cc Full. Jag är SÅÅÅ nöjd! De blev inte alls för stora i min smak. Titta gärna på min profil för att se bilder hur hemska (!) de kan se ut direkt efter OP men hur fina de blir efter 5-7 veckor, och då är de inte ens "klara"! Jag är rätt slank och har inte en stor bröstkorg, men jag tycker att storleken blev proportionerlig till min kropp. Det var ju mitt mål! Tränar försiktigt nu och brösten är inte alls i vägen eller tunga. Dock närker jag hur fort bröstmusklerna blir spända när jag tränar "fel". Med det menar jag att så många rörelser kopplar in bröstmusklerna. Jag inser att brösten formar sig bättre och fortare om man håller sig lugn med träningen. Jag hade knappt en b kupa innan. Nu har jag en D kupa. Men det känns inte alls för stor. Istället är min midja mer markerad nu när brösten är större vilken ger ett intryck av att jag ser smalare ut, tycker jag. :-)
Gilla
rosen1995 profilbild

rosen1995

Kvinna ·

06 feb, 2018

Motiva ergonomix 375cc bröstbredd 11cm implantatbredd 11.5. Längd 170 och 58kg. 2 år sedan min op ev snart korrigering. Har 65E i bh men har mest sportbh :) ser ut som om jag har en c-kupa ungefär. Är ganska lite upptill.. Hade inte valt större men inte heller mindre om jag fått välja om.. Hade dock tagit fulla runda implantat ist.
Gilla
Niny profilbild

Niny

Kvinna ·

07 feb, 2018

Följer
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem