Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Cybersnurr profilbild

Cybersnurr

Kvinna ·

06 mar, 2020

Tjejer med 700cc och mer

Bröstförstoring
Hej! Skulle vilja höra med er om ni är nöjd med era bröst, om ni tycker dom känns jätte stora, för små, om läkningen blev jobbigare pga större bröst osv😀 
mvh tjej som äntligen bokat tid för bröstförstoring 
6

Sortera efter

Ralla

Kvinna ·

06 mar, 2020

Jeg fik 725 cc i og det var 1. operation. Jeg havde meget ondt og var meget glad for at jeg havde taget 4 uger fri. Min heling har været kompliceret, dels fordi jeg fik sår og infektion og dels fordi implantaterne ikke faldt på plads. Jeg skal have korrektion om en måned og har valgt at skifte implantat i den forbindelse. Det bliver stadig corsé profil men en mindre base (12.5 i stedet for 13.5) og dermed går jeg ned i volume til 590 og skifter også til Ergonomix, jeg føler ikke at der er rigtigt plads til dem jeg har nu, de sidder alt for højt, nok fordi de er for store i dia til min fysik (mine naturlige bryster sidder højt) så de sidde næsten helt oppe under kravebenet. Jeg er meget glad for projektionen, og vælger derfor at fortsætte med samme profil.
Gilla

Syltan

Kvinna ·

06 mar, 2020

Vad rekommenderade Patrik?
Gilla

Cecile

Kvinna ·

06 mar, 2020

Jag hade 700cc Mentor HP innan jag nu bytte till 425 Demi.Jag kan säga med 700cc hade alltid problem med kläder,kunde inte köpa vilka toppar jag ville,gick knappt att dölja brösten osv.Är du en person som gillar kläder rekommenderar jag inte så stora implantat.Sista åren med 700cc började jag få ont i sidorna när jag låg ned på rygg,kirurgen sa att det var pga vävnaden inte kunde hålla emot,hade även problem med typ sovposition för brösten var ivägen.Var inte bekväm bland folk heller med så stora implantat men tror det beror jättemycket på hur man är som person,jag gillar inte att ha värsta superurringningen nu heller trots mindre implantat.
Gilla

Cybersnurr

Kvinna ·

07 mar, 2020

På konsultationen sa Patrik efter han mätt att jag har så pass brev bröstkorg att det minsta han vill lägga är 700cc. Jag frågade honom vad han rekommenderade och tror blir snyggast rent proportionerligt och då föreslog han 775cc Round full motiva. Jag tyckte inte det kändes stort på bilderna han visade eller när jag hade på test-bh-n men nu efteråt säger alla att dom aldrig hört någon som har så stora och att det kommer bli bomber vilket inte riktigt är vad jag är ute efter. Har typ aldrig urringat men vill ju inte känna mig obekväm om jag har det ?
Gilla

Syltan

Kvinna ·

08 mar, 2020

Patrik är ju inte känd för att vilja lägga in bomber, och även om jag har blivit förvånad ett par gånger så skulle jag fortfarande lita på honom. Men ja, 775 låter ju väldigt stort på nån som i alla fall längdmässigt inte är så stor.
Gilla

missk8

Kvinna ·

08 mar, 2020

Jag ska lägga i 725 på onsdag! Såklart kommer dom blir stora men det är det resultatet jag önskar. Jag har även haft 825 som jag tyckte blev liiite för stort. Så hoppas 725 blir bra ?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem