Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mary94

Mary94

Kvinna ·

tjejer ni med mentor 325 cc moderat plus profil

Bröstförstoring

Hej jag vore jätte tacksam ifal ni som har 325 cc mentor moderat plus profil kunde skriva här hur ni upplever storleken och sen så jag kan gå in och kolla på era bilder, är så sjukt nervös över att jag valt för stora implantat. tack på förhand 

24

Sortera efter

Plazatiken

Plazatiken

Kvinna ·

Tack Lillamy82, skönt att höra o har hört det från fler håll;) Det är alltså så att när muskeln släppt till sig lite (eller vad man säger), så ploppar de ut mer? Är lite förvirrad då jag också läst att de kan bli mindre när de är klara.. :(:( Vill också passa på att säga att du har jättefina bröst, tycker verkligen inte de hänger för mkt på din senaste bild, och dessutom väldigt naturliga :)
Gilla
lillamy82

lillamy82

Kvinna ·

Plazatiken skrev:

Tack Lillamy82, skönt att höra o har hört det från fler håll;) Det är alltså så att när muskeln släppt till sig lite (eller vad man säger), så ploppar de ut mer? Är lite förvirrad då jag också läst att de kan bli mindre när de är klara.. :(:(
Vill också passa på att säga att du har jättefina bröst, tycker verkligen inte de hänger för mkt på din senaste bild, och dessutom väldigt naturliga :)

Tack :) det var snällt sagt ! Ja precis...nu håller bröstmuskeln i dom. Min var rätt platta från början men me tiden när dom faller ner i fickorna blir dom ju rundare o me det vart mina mycket större än innan. Håller tummarna för dig at du får ett resultat som du blir nöjd med. Jag tycker dina redan är väldigt fina :)
Gilla
Sammi3

Sammi3

Kvinna ·

Följer - Då jag också ska göra 325cc och är nyfiken på er som gjort det upplever storleken… Var det ”rätt” för er? Får avvakta tills jag varit längre här..
Gilla
lasueca22

lasueca22

Kvinna ·

Jag velar nånstans mellan 315-350cc, är rädd att de ska se för stora ut då jag inte vill att alla i min närhet ska märka av för mycket , samtidigt som jag inte vill göra alldeles för små och ångra mig av den anledningen… hoppas att fler tjejer kan uppdatera snart!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem