Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Thegirls

Thegirls

Kvinna ·

Tjejer, ni som har 300 eller 305 cc efter 1 år

Bröstförstoring

Då är det bara några dagar kvar till operationen på Tereskliniken i Malmö hos Göran E och jag ser sååå fram emot detta, den 28 får jag äntligen mina nya boobs!! Jag har även bestämt mig för storlek och det blir 305cc. Men jag hade så gärna velat höra lite om ni som gjort den storleken även är nöjda efter 1 år då svullnaden och allt lagt sig?

Tacksam för svar tjejer! 

1

Sortera efter

Emma Sofia

Emma Sofia

Kvinna ·

Hej Thegirls! Nu kanske du redan har gjort din operation, men när jag gjorde min första för 14 år sedan ville jag lägga in runt 450-500 men läkaren sa absolut nej och vi kom fram till 310. Jag var supernöjd efteråt och har varit nöjd i alla år! För 1,5 vecka sen gjorde jag min andra operation pga ruptur av ett implantat. Den här gången la jag in 530 och så här kort efteråt så ångrar jag mig faktiskt lite att jag la in så mycket. För mig var 310 helt perfekt. Det ger fyllighet men är samtidigt praktiskt. Jag känner mig inte lika "fri" med större bröst. Om de går sönder nån mer gång om några år så byter jag tillbaka till typ 300-350. Men det är bara min erfarenhet.

Hoppas du blir nöjd med dina!! :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem