Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Rouge

Rouge

Kvinna ·

Tjejer runt 170 cm

Bröstförstoring

Tjejer runt 170 cm hur stora implantat har ni lagt in och vad var ni ute efter för resultat? Blev det som ni förväntade er?

14

Sortera efter

hejhopp123

hejhopp123

Kvinna ·

Är 170cm lång och hade i princip ingen egen vävnad alls, bara väldigt lite. La in motiva ergonomix mini 245cc bakom muskeln och tycker storleken är helt lagom. Jag hade kunnat ta större utan att det skulle se konstigt ut men jag hade nog inte trivts så bra i stora bröst då jag aldrig haft de innan. Så nu har jag normalstora för en kvinna i min ålder med min vikt och längd, skulle jag säga. Är och har alltid varit ganska smal så det var därför jag ville ha små naturliga. Jag tänker att jag hellre har små och kan i de fall jag vill ha större använda push up osv.
Gilla
Tessie_91

Tessie_91

Kvinna ·

Jag är 171cm lång och la in Motiva Round 500cc hög profil. Jag var ute efter ett par fylliga och lite större bröst utan att det skulle se för stort eller onaturligt ut till min kroppsbyggnad. Jag är jättenöjd med storleken och utseendet! Jag fick nog precis som jag ville ha det :) I början upplevdes de som aningen stora (speciellt i jämförelse med vad man hade haft innan) men nu känns de inte alls så utan är precis lagom för mig. :)
Gilla
Tallbarret

Tallbarret

Kvinna ·

Jag är 179 cm och har 350cc idag men de börjar bli gamla och mitt eget har halkat ner efter två ammade barn. Nu blev jag rekommenderad 495 eller 525cc men är lite osäker på om det kommer att bli för stort. Jag har bakom muskeln nu men blev nu rekommenderad att lägga framför. Har ni koll på för och nackdelar med respektive? Jag hade för mig att de kan åka ner när man lägger framför men läkaren sa att de växer fast (om man inte lyfter de 3 första veckorna)
Gilla
SilverXgirl

SilverXgirl

Kvinna ·

Är 170cm och la i 500cc + att jag hade en del egen vävnad. Låter större än vad det ser ut även om dom såklart inte är i närheten av små. Är nöjd! :)
Gilla
Tallbarret

Tallbarret

Kvinna ·

Du har inga problem med att kläder blir taight över bysten? Jag känner redan idag att endel kläder blir det. Men jag är rätt bred över axlarna så det är väl en dålig kombo. :)
Gilla
olol7561

olol7561

Kvinna ·

Jag är 173 cm och ska göra operation i vår, och funderar på mellan 300 och 400 cc. Jag vill gärna att de ska vara stora men ändå inte för stora så att det ser konstigt ut eller att kläder inte passar..
Gilla
newyork

newyork

Kvinna ·

Hej! Jag är 177cm och väger 72 kg, och för 5 år sedan gjorde jag en bröstförstoring. Jag tog 500cc och idag ångrar jag mig rejält. Vilket jag även gjorde ganska omgående efter operationen - det blev alldeles för stort! Svårt att hitta bh-ar, kläderna sitter inte bra och rent personligt känns det inte som mig. Så jag har bestämt mig för att göra op. #2 och är inne på max 250cc denna gång, om det är möjligt med min kroppsbyggnad, implantaten innan osv. :) Vill känna mig mindre, nätt och kvinnlig, just nu känner jag mig mega stor. :( Hoppas att det var till någon hjälp!
Gilla
Ketlin

Ketlin

Kvinna ·

Hej! 174 lång och gjorde lyft+förstoring i november 2017, la in 400 cc hög profil Mentor och väldigt nöjd med storleken även när dom inte är helt färdigköpta ännu :).
Gilla
Tallbarret

Tallbarret

Kvinna ·

Med andra ord är det väldigt upp till var och en vad man tycker är lagom. Synd bara att det är så svårt att föreställa sig hur stort det blir på en själv i förväg. Ristestet finns ju men för oss som redan har inplantat? Går det att väga upp mellanskillnaden i ris kanske och försöka fördela ut det över bröstet? Någon som testat? Ska ta och göra ett försök iaf. :D
Gilla
MydemiMotiva

MydemiMotiva

Kvinna ·

jag æ 175 cm o noll brøst innan, la in demi motiva 475 ml upplevs som byst men ej stora brøst direkt. Smælter in i kroppen så o sæga, vidd på implantet ær 13.5
Gilla
Tallbarret

Tallbarret

Kvinna ·

Såg dina klädda bilder MydemiMOtiva och de ser ju helt lagom stora ut! Jag antar att du är väldigt nöjd med din operation! :)
Gilla
MydemiMotiva

MydemiMotiva

Kvinna ·

tack. joo jag är nöjd med vad jag eg bad om, men nu i efterhand känner jag lite hade kunnat våga gå större men generellt nöjd. hade bara kunnat öka bredden o typ till full eg..Men var detta jag blev rekommenderad av kirurg med bredd så antar de eg är rätt:) kan ju visserligen komma undan med litr nättare bröst o kan fortfarande gå med urringat utan o se vulgo ut o springa utan problem :)
Gilla
Carnil

Carnil

Kvinna ·

Jag är 171 cm och ska lägga in 450 cc bakom muskel den 14/3 hoppas på att det blir "lagom" vill ha så det syns lite men inte överdrivet mycket.
Gilla
Sussiew

Sussiew

Kvinna ·

Hej! Jag har 550cc och jag tycker det är stora men inte för stora. Min bästa vän tycker dom är skit stora utan kläder så man blir väl lite storleksblind (: Lycka till!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem