Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Saandra0011 profilbild

Saandra0011

Kvinna ·

29 okt, 2016

Tjejer som är runt 170-180cm!

Bröstförstoring

Var på konsultation där vi bestämde 350 cc mellan profil bakom muskeln. Undrar om det finns fler tjejer med ungefär samma längd och vikt som lagt in ungefär samma? Är ni nöjda? Tror ni det blir för litet? Är en väldigt sportig tjej så min intention har aldrig varit att få superstora. Vill ju dock att det ska bli markant skillnad, särskilt om man vill ha en snygg urringad tröja eller liknande. :)

36

Sortera efter

LissB

Kvinna ·

30 okt, 2016

Va försvinner det så mycket när man lägger in :o kanske man ska ta ett större implantat då.
Gilla

Waldorf

Kvinna ·

30 okt, 2016

Aa, har läst det :o Men kanske är olika från person till person också. Har läst här på forumet att vissa tyckte att det märktes och andra märkte ingen skillnad
Gilla

Libe86

Kvinna ·

31 okt, 2016

När jag var på konsultation så frågade jag angående detta med att bakomplacering"äter" en viss mängd cc. Min kirurg sa då att han tagit hänsyn till det när vi provade implantaten och även vid 3d bilderna. Så att välja 50cc större bara för att kanske inte är en så bra ide, fråga kirurgen!
Gilla

Saandra0011

Kvinna ·

31 okt, 2016

Jag har haft samma fundering EmelieVictoria! Däremot har jag förstått att man inte ska tänka så mycket på längden utan mer på hur smal/liten ens överkropp/bröstkorg är. Tror den storleken kommer bli bra! :)
Gilla

hejhejhej1

Kvinna ·

01 dec, 2016

Hej! Hur har det gått för er med de storlekarna? =) Jag är själv 173cm lång, smal och funderar på motiva ergonomix 300 demi. Vill heller absolut inte att det ska se fejk eller för stort ut. Jag har inte så jättestor rumpa och lår. Lite former har jag ju, men vill inte bli för stor fram så jag ser platt ut bak =/
Gilla

Saandra0011

Kvinna ·

02 dec, 2016

Jag la in 350 för två veckor sedan och det är perfekt i storleken tycker jag! Jag var ute efter ett naturligt resultat och än så länge är jag supernöjd. Kan "dölja" dom om jag vill men även "klä upp dom" om jag skulle vilja det. Det är väldigt propertionerligt så tror absolut inte att 300 kommer bli för mycket på dig. :)
Gilla

hejhejhej1

Kvinna ·

02 dec, 2016

Ok skönt att höra! :) börjar bli så nojig nu när det snart är dags, hoppas verkligen att jag blir nöjd!
Gilla

Saandra0011

Kvinna ·

02 dec, 2016

Förstår att du är nervös. Var själv supernervös och orolig att det skulle bli för stort. För mig kändes det värre att få "för stora" än lite "för små. Jag har dessutom inte berättat det för någon annan än sambon. Självklart är det en stor skillnad men i och med att det är så propertionerligt till resten av kroppen så upplever man de inte som så stora. Nu när jag gått runt med läk-bhn så har ingen kommenterat det, inte ens vänner jag träffar dagligen :) Har två bronsbilder som du kan kolla på!
Gilla

hejhejhej1

Kvinna ·

02 dec, 2016

Åh så fina de ser ut! Nej, jag har inte heller berättat för fler än två personer, och jag brukar i nuläget ha push-up bh så jag hoppas att det inte blir alltför tydligt :) men ser ändå sjukt mycket fram emot detta! Jag ska också köra mellanprofil, kirurgen sa att han tycker det brukar vara svårt att få ett fint resultat med lågprofil.
Gilla

Natash97

Kvinna ·

02 dec, 2016

Jag är 175cm och väger 70-75kg jag kommer ha 500-700cc får se! :) men jag vill ju nästan ha "Bomber" haha :) Komme nog bli super fint resultat med 350cc om du vill ha naturliga bröst :)
Gilla

Lisag

Kvinna ·

10 dec, 2016

Jag är 186 cm och väger 70 kg och var ute efter exakt samma resultat som dig. Alltid varit sportig, smal och slank . Ville fortf ha kvar samma känsla. Var på två olika konsultationer då jag fick panik över att jag valt för stort första gången. Nu har jag op för 3 dagar sen och det blev 300cc mellanprofil bakom muskel . Kanske lite tidigt att säga men jag är supernöjd med storleken och det känns naturliga och passar min kropp och mina önskemål. Så gå på din magkänsla.
Gilla

Etttvåtrebarn

Kvinna ·

01 jan, 2017

Jag är 174, väger 65, och har lagt in 400cc. Jag är jättenöjd med resultatet! Tanken var 375cc men på op-dagen ändrade jag mig till 400cc. Då här i efterhand önskar jag att jag tagit 375 ändå, men jag är ändå nöjd som sagt :)
Gilla

Antulainen

Kvinna ·

01 jan, 2017

Hej. Jag är också i precis samma tankar... Men tror att det kommer bli bra och lutar mer och mer åt att jag kör på 380cc som Patrik rekommenderade... Han gör ju ändå ett par såna operationer och borde ju veta vad han snackar om intalar jag mig själv. Hoppas du blir nöjd. Jag har inte bokat op ännu men kommer helt klart att göra det.
Gilla

Anonym användare

01 jan, 2017

Allt rörande storlek på implantat är så subjektivt.. Jag är 170 cm och väger 56 kg och la i 250cc mentor moderate plus och är så nöjd över mitt val. Gick från nästan ingen vävnad alls till 70C/65D i bh-storlek vilket var precis vad jag önskade. Lycka till! :)
Gilla

Maza

Kvinna ·

01 jan, 2017

Jag är 174 cm och väger ca 62 kg, jag har 375 cc hög profil bakom muskeln. Hade innan operationen ca 70A och har nu 70 F. Är väldigt nöjd med mitt resultat. Ville att det skulle se naturligt ut så inte alla kan se att jag opererat mig. Jag kan både dölja brösten eller framhäva brösten
Gilla

Ilovelove

Kvinna ·

01 jan, 2017

Jag är 176 cm o väger runt 60 kg och la in mentor HP 350 cc bakom muskeln. Är supernöjd! Utan kläder tycker jag dem ser stora ut, men med kläder ser det jätte naturligt ut!! Kam framhäva och se "storbystad" ut men även klä ner dem, vilket jag tycker är perfekt! Är även hästtjej med egen gård så ville absolut inte att brösten skulle "vara ivägen", dock är det lite obehaglig känsla att rida, men är bara 7 veckor sedan op! :-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem