miss molly
Kvinna ·
Totalvolym 600ml vill minska storlek!!
Just nu är mina bröst jättestora! Volymen är mätt till Jag har inlägg just nu som är på 275cc Min kirurg skall ta bort egen vävnad på mig och göra nytt lyft samt byta inplantat. Vi har pratat om att antingen lägga in 340cc medium profil och ta bort 175g egen vävnad Eller lägga in ett större inplantat på 400cc hög profil men då ta bort 225g egen vävnad. Jag vill verkligen att brösten skall bli synbart mindre men att göra detta kanske inte räcker? Jag vill ha ett så hållbart resultat som möjligt därför förslaget om större inplantat. Ät dock rädd att hög profil kommer få dem att se större ut ändå. Fan dehär är så svårt. Min mardröm är att vakna upp med lika stora bröst som nu. Känner mig som ett tält i allt jag klär på mig.
Sortera efter

Anonym användare
Jag förstår inte riktigt varför ni ska lägga in större implantat när du vill ha mindre bröst? Även fast ni ska ta bort egen vävnad så är ju implantat på 400 cc större än implantat på 275 cc. Hög profil kommer troligen göra att brösten kan upplevas större, det beror dock på vilken profil (projektion) du har på dina nuvarande implantat och hur mycket de skulle skilja mellan de du har nu och de nya. Antar att hon menar att större implantat kommer ge ett mer hållbart resultat i och med att högre profil är bra om man har häng sen tidigare? Om det värsta för dig är att få lika stora bröst som du har nu så skulle jag verkligen inte gå upp till 400 cc hög profil.