jurassicunicorn2
Kvinna ·
16 jan, 2015
Tror ni 400 cc blir bra? *bild originalbröst*
Hej brudar! Den 6/3 är det dags för mig att lägga mig under kniven hos Laser & Estetik. Patrik Höijer ska operera. Vi kom fram till att vi ska köra på 400 cc i varje tutte. Han tror att det kommer ge mig det resultatet jag vill ha, "stora men inte FÖR stora tuttar, lite mer naturligt". Jag är ju 180 cm lång och rätt bredaxlad...
Sortera efter

iwantboobies
Kvinna ·
19 jan, 2015

Redo.nu
Kvinna ·
19 jan, 2015
Så fort jag blir silvermedlem så ska jag kika. Jag ska opereras av Patrik den 5/3, men med lyft också.
Jag är också lång och har 75E-F nu, men kommer ta bort en del egen vävnad (inte allt såklart...) och kommer sedan lägga in 560cc, och han sa att det kommer motsvara någon som lägger in 400cc då.
Vilken bredd har du på implantaten?

jurassicunicorn2
Kvinna ·
19 jan, 2015
Tror jag hade 13 i bredd om jag minns rätt :)

jurassicunicorn2
Kvinna ·
19 jan, 2015
Okej, skönt att höra! Tror också det blir bra...men är alltid så svårt att veta 🙂

Fyrtornet
Kvinna ·
19 jan, 2015

kakans
Kvinna ·
20 jan, 2015
Du är så pass lång att det kommer bli perfekt på dig :) Så sjukt fina riktigabröst, du kommer få en jättefin form på dem!

Nikepaj
Kvinna ·
20 jan, 2015
Bra utgångsläge, kommer bli superfint :) Jag hade också typ 13.1 i bröstbredd eller ngt, valde 425cc, är dock 12cm kortare än dig så tror absolut inte att 400cc blir för stort på dig iaf :) Blir nog kalas!

Darkness
Kvinna ·
20 jan, 2015
Jag tror inte det kommer se för stort ut på dig! Kör säger jag! :)

jurassicunicorn2
Kvinna ·
20 jan, 2015
Tack för svaren :) ska nog köra 400 cc som vi sa, nu har min rädsla över att det ska bli för stort lagt sig lite hehe :) Nu ska jag bara hålla ut till den 6:e mars, vill opa imorn!! 😀

jurassicunicorn2
Kvinna ·
21 jan, 2015
Nu börjar jag nästan nojja åt andra håller istället, och undra om 400 blir för litet? haha alltså detta....börjar fundera över 500 cc nu...men det kanske är lagom med 400 ändå...❤️
Det kommer bli hur fint som helst! Du är också lång så tror inte att de kommer se för stora ut.