Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Frisor87

Frisor87

Kvinna ·

Tror ni 550cc blir bra (bild)

Andra bröstoperationer

Hej! Ska snart opas och har hastigt valt ut 550cc på konsultationen. Har en hel del egen vävnad som ni ser men en del ska tas bort under operationen för att minska hänget. Vill ha stora men inga överdrivna bomber. Hade naturligt stora innan viktnedgång och träning, men nu är de som 2 tomma påsar ungefär. Någon som vågar gissa på hur dessa kommer bli med 550cc bakom?Ska göra lyft också. Är för övrigt nervös över ärren som blir, men huvudsaken är väl att dom blir snygga uppifrån med bh. Undrar om Eija planerar att minska vårtgårdarna också, för det lär väl behövas för ett snyggt resultat!

12

Sortera efter

Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Tror 550 blir bra på dig :) Vill råda dig att kika runt på bilder av tjejer som opats av Eija och gjort lyft..Hon är allt annat än bra på snygga ärr.Försäkra dig om att hon korrigerar ärren om de skulle bli fula..
Gilla
Frisor87

Frisor87

Kvinna ·

Opticruise skrev:
Tror 550 blir bra på dig :) Vill råda dig att kika runt på bilder av tjejer som opats av Eija och gjort lyft..Hon är allt annat än bra på snygga ärr.Försäkra dig om att hon korrigerar ärren om de skulle bli fula..
Har redan tid den 21:a och nu gjorde du mig orolig
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Se då till att få svart på vitt att hon korrigerar om du får fula ärr så är det ingen fara.. :)
Gilla
Frisor87

Frisor87

Kvinna ·

Känner att jag formodligen måste avboka tiden =/ Läste precis en skräcktråd av en riktigt nmissnöjd kund =(

Gilla
LaPoderosa

LaPoderosa

Kvinna ·

Tänkte bara fråga om du inte kan tänka dig bara ett par runda implantat lite större för att få ett lyft utan ärr.....Jag hade mer häng än du och idag har jag inget häng alls allergan runda 520cc. Jag ville undvika ärren och implantaten gav mig ett lyft naturligt. Patrik Höijer är jätte bra på det sen finns det ju självklart flera andra.....

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

LaPoderosa skrev:

Tänkte bara fråga om du inte kan tänka dig bara ett par runda implantat lite större för att få ett lyft utan ärr.....Jag hade mer häng än du och idag har jag inget häng alls allergan runda 520cc. Jag ville undvika ärren och implantaten gav mig ett lyft naturligt. Patrik Höijer är jätte bra på det sen finns det ju självklart flera andra.....

Kan du inte läägga ut en bild?
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Frisor87 skrev:

Känner att jag formodligen måste avboka tiden =/ Läste precis en skräcktråd av en riktigt nmissnöjd kund =(

Har man ett enkelt utgångsläge, fasta små bröst bara så är det svårt för en kirurg att misslyckas med resultatet.Men har man ett lite mer komplicerat utgångsläge bör man tänka till en extra gång ang. kirurgval.Jag har gjort misstaget själv så jag vet ;) Hade bokat en till konsultation om jag vore dig hos en annan kirurg för ett andra utlåtande samt hos en kirurg som är generösare med korrigeringar. .
Gilla
Pärlan81

Pärlan81

Kvinna ·

hej

jag hade små urammade bröst som hade försvunnit efter fem graviditeter och amning o viktnedgång. jag var på konsultation på victoria kliniken och han rek lyft på mig. han pratade även bara om anatomiska och "bestämde" typ detta åt mig. nämde inte ens runda och är man inte van så tänker man inte på det. sen gjorde jag en konsultation på proforma och där behövde jag inte lyft då jag skulle lägga in 550 och 600 cc runda, jag är så himla nöjd med mitt val av kirurg, jag rek att om det inte känns rätt vid konsultationen så ska man kolla hos en ny. :)

Gilla
Frisor87

Frisor87

Kvinna ·

Tack för alla svar! Jag kommer med största sannolikhet att avboka min tid redan i morgon. Känner att jag tar en stor risk om jag opar mig hos någon som inte gjort ett enda snyggt lyft, med ärr som är över 1 cm breda!
Gilla
LaPoderosa

LaPoderosa

Kvinna ·

Vad bra! Jag kan rekommendera Patrik Höijer på Laser & Estetik. Han är generös med korrigeringar, han är lyhörd lugn och trygg. Dem tar väl hand om dig på deras klinik och är personliga i sitt bemötande. Jag har opererat mig hos Akademikliniken och dem är väldigt professinella, lite väl för min smak, blir lite "kallt". Jag har även varit på konsultation hos Proforma, Örjan. Trevlig kirurg men det "klickade" inte. Sen har jag läst att dem på proforma är lite "snåla" med korrigeringar. Ha inte bråttom, leta efter känslan som gör att det klickar för dig med någon kirurg.

Lycka till!

Gilla
Frisor87

Frisor87

Kvinna ·

Jag eftersöker fler tips på tjejer som också haft liknande "häng" och som enbart gjort förstoring och inte lyft, vill se bilder och veta vilken kirurg som fick äran! =) Gillar verkligen inte ärren som man får vid ankarlyft, står nästan hellre ut med lite häng, fast fastare och större!

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Frisor87 skrev:

Jag eftersöker fler tips på tjejer som också haft liknande "häng" och som enbart gjort förstoring och inte lyft, vill se bilder och veta vilken kirurg som fick äran! =) Gillar verkligen inte ärren som man får vid ankarlyft, står nästan hellre ut med lite häng, fast fastare och större!

Harliedavie, Sandrah är 2 tjejer med mkt fina resultat. Både med häng som valde att inte lyfta utan lägga större implantat framför muskeln.. Hänget blir ju utfyllt och personligen gillar jag lite gung på brösten.Jag själv har häng och framförplac. Är jättenöjd!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem