alltidhvit
Kvinna ·
tror ni de blir för stort, 600cc??
jag ska göra en ny op, ska flytta implantaten delvis bakom och byta till större samtidigt som jag gör ett nytt ankarlyft. just nu har jag 375 cc hög profil framför. valde 550 cc på återbesöket, men nu börjar jag vela med om jag ska ta 600 cc. vill a mindre mellan rum och fylla ut brösten mera än va de är nu. men tror ni att 600 cc kommer bli xtremt stort på mig? vill ha stora men inte gigantiska bröst :P är ca 157 och väger kring 50 kg. är inte tjock men inte så späd heller.
Sortera efter

GoldenHoney94
Kvinna ·

alltidhvit
Kvinna ·
jag tycker de är snyggt med stora bröst, men vill inte ha för stora. men jag vill inte ångra mig efter op att jag tog för lite igen. jag har nu 375 cc framför o de är inte stora alls, aldeles för mycket mellanrum mellan. har bestämt att ta 550 cc men så kom jag på att ca 50 försvinner när man har de bakom så kanske borde ta 600 cc för de ökar de med 175 cc om man tänker att 50cc försvinner så de kanske blir lagom stort? har inte hunnit fundera så mycekt hade återbesök i torsdag i fick min op tid den 27 sept. så måste bestämma mig på måndag vad jag ska ha....

Anonym användare
jag har 435 och att ha 550 skulle nog vara max på min kropp!

Opticruise
Kvinna ·
Jag hade 300/350LP delvis bakom efter första open.. Nu har jag 550HP framför och ökade ca 2 cm i put och endast 4 mm i bredd..Fick en märkbar storleksökning.Gillar oxå stora bröst,men ville inte bli 2 bröst som kommer gående ;) jag är 160 och väger 59 kg 32 år och 2 barns mamma så någorlunda diskret vill jag fortfarande vara vilket jag oxå tycker jag är :)

zzofia
Kvinna ·

geléhallon
Kvinna ·

dr dre
Kvinna ·
jag hade oxå 375cc och för stor mellanrum, nu har jag 650cc och perfekt lagom klyfta, man ska nog kolla å bredden på implantatet, minns att jag sa till min kirurg: jag vill ha så breda som det går för jag vill ha klyfta, efter jag lusläst implantatguiden och kollat allt så visste jag själv att minst 600cc kunde få lats då är det en del bredare än mina egna mått, men det funkade 🙂
Idag är jag väldigt nöjd med mina 650cc frambröst. de ser naturligare ut än mina 375 under muskeln oxå 😀
Lycka till med dina val, det är inte helt enkelt

alltidhvit
Kvinna ·

alltidhvit
Kvinna ·

alltidhvit
Kvinna ·

alltidhvit
Kvinna ·

MissCharlotte
Kvinna ·

Liselotten