encisen
Kvinna ·
Uppdaterad 6 dagar! Bilder 3 dagars 375 cc hp bröst.
Tog lite bilder då jag skulle byta från tejp till bh och bröstband.
Då var boobsen 3 dagar.
Sortera efter

Hallontossing
Kvinna ·

Plastikfreak
Kvinna ·
vad kul att du la upp bilderna! ser jättefina ut :)
jag ska lägga i precis samma som dig om ungefär 2 veckor, och tänk på att nu kan dom bara bli fina, grattis till dina nya bröst! 👍
är du nöjd med storleken?

encisen
Kvinna ·
Tack snälla ni!! :D
Ja jag är glad att det redan har gått 5 dagar så det värsta är över, men jag ska verkligen inte klaga jag inte haft så ont som många har.
Slutade med citodon 3e dagen o har bara tagot några alvedon sen dess, nu inga alls.
Nu är jag mest irriterad på stygnen som kliar i sticks :P
Jag är nöjd med storleken, men kommer säkert som alla andra bli storleksblind o vilja ha större :P
Men jag är ganska kort så dom blir nog bra på mig :)

Vickan
Kvinna ·
Grattis till tjejerna! 😉 Själv är jag inne på dag 6 med mina. Nu börjar man känna sig lite mer rörlig, eller vad tycker du? Håller tummarna att vi får komplikationsfritt med dom nu bara!

Anonym användare
Grattis!!! :) Ser ju jättebra ut! Vad skönt att du klarat dig utan alltför mycket smärta :D fick du med dig smärtstillande från Läkarhuset eller hämtade du ut det innan/efter? :)

encisen
Kvinna ·
Ja jag känner mig också mer rörlig, det som är mest jobbigt för min del är att inte kunna bära o vara med min 10 månaders dotter som vanligt men det kommer väl snart :)
Det är såååå skönt att ha kommit över dom första dagarna.
Hur sover du ?
Jag ligger i en baden-baden stol i sovrummet, haha går faktiskt bra o är mkt bekvämare än att ligga i sängen så jag håller mig nog till den ett tag till.
Plus att våran 4 åriga son ligger mellan oss då vågar jag ine ligga där så jag får en smäll på rattarna...uuuuh!!
Tar du nå smärtstillande nu ?

Vickan
Kvinna ·

encisen
Kvinna ·

encisen
Kvinna ·

Anonym användare
Hej encisen! Hur mår du nu? Känns det bra? Är du nöjd med allt? Blev förvånad att du inte fått bh och bröstband förrän nu. Jag fick både och ung en timme efter operationen. Jag opades ju i måndags em, har mått så oförskämt bra ifrån att jag vaknade upp ur narkosen. Har inte speciellt ont, spänner mest. Är supernöjd med Magnus Hober och Improva, de var helt underbara, så skönt att stanna över natten och vila upp sig innan jag åkte hem. Var där lite över ett dygn totalt.Kram på dig!

encisen
Kvinna ·

encisen
Kvinna ·
Hej Gatina:) Jag mår jättebra, börjar kunna röra mig mer o har bara lite ont på morgonen innan jag kommer upp o rör på mig.
Jag är jättenöjd än så länge o hoppas det förblir så :)
Jag hade tejp på dom första 3 dagarna, sen fick jag byta till bh o bröstband.
Jag ska ha bröstbandet till återbesöket den 23:e sen vet jag inte hur mkt längre jag ska ha det..får se vad dom säger.
Vad roligt att det har gått så bra för dig, har du haft ondare nu eller är det samma ?
Jag var också jättepigg efter narkosen o mådde inte ett dugg illa..det är jag så glad för!
KRAM

Anonym användare
Encisen; ser ju riktigt bra ut det där tycker jag!!! :D supersnyggt! Grattis! :)
härligt att höra att du mår bra också :) vi håller tummarna för att det forsätter på det sättet för dig :D
En fråga; bandaget du fick från början - satt det åt hårt? Jag opererades igår och bandaget har lossnat i kanterna... är ju rädd för rotation osv eftersom jag har anatomiska, borde man åka dit och be dem bandagera om?
Dina bröst ser verkligen jättesnygga ut :)

encisen
Kvinna ·
Tack söta du!! :D
Jag är jättenöjd än så länge, ska bli spännande o se hur dom kommer att förändras..ska ta kort varje vecka så man kan se skillnaden :)
Vill att 2 månader ska gå så man slipper bhn..:)
Mitt lossnade bara lite i kanterna men det hade absolut inte kunnat lossna för när jag skulle dra av det så satt det som berget på vissa ställen, trodde huden skulle ryka med nästan :P
Men om du är orolig så ring o hör med dom om det finns någon risk att det skulle kunna lossna helt.
Vilken storlek var det du la in ?
Hoppas allt kommer gå bra för dig också :D

Anonym användare

Anonym användare
Encisen, jag mår fortfarande lika bra som förut, känns som om brösten "växer" för varje dag och det ska de väl då muskeln o huden töjer sig. Så skönt att smörja in lite bio-oil på brösten, känner av spänningarna mindre då. Var ut o körde bil igår utan några som helst problem. Ja man är lite extra stel på morgonen, tar en stund att komma igång.
Anon78, jag har också anatomiska implantat, tror inte du behöver oroa dig alls för någon rotation p g a bandaget. Nu är vi så svullna så det är nog ingenting som rör sig varken hit eller dit :-). Rotation sa min läkare är en väldigt liten risk och beror på om läkaren inte gjort fickorna korrekt.

encisen
Kvinna ·
anon78: Ja man blir ju rädd för det mista som händer o man tror att allt ska gå åt skogen..men det är nog ingen fara :)
Kan anatomiska rotera när som helst efter att allt är läkt o så eller är det under läkningen som det kan hända ?
japp jag la bakom, så hoppas verkligen att jag slipper muskelpåverkan.
Hoho jaaa vi kommer va riktiga snäckor på beachen haha ;)
Jag läääängtar till att få köpa nya bikinis o bh ar...!!! :)
Gatina: Vart hittar man bio-oil ? det har jag aldrig hört talas om...vad är det ?
Jag känner som fasen på morgonen men så fort jag ställer mig upp o rör på mig så släpper det...skönt det iaf :)
Nu blir det en spännande resa o se hur dom kommer att utvecklas, jag hoppas att dom kommer bli liiite större när muskeln släpper ;)

Anonym användare
Encisen: ja verkligen... nu börjar mitt bandage ha lossnat rätt mycket både på kanterna och ovanpå så imorgon byter jag till sport-bh, läskigt! Är livrädd verkligen :P var det svårt att få av bandaget?
Jag har dålig koll på det där med rotation, försöker leta på internet om man kan göra något för att motverka det själv men hittar bara en massa från USA där det står att man inte kan göra något för att minska risken och att anatomiska är så dåliga av den anledningen... inte direkt det man vill höra/läsa ;)
Gatina; skönt att höra, tack! :) bara att hoppas det blir bra helt enkelt!
Grattis, va härligt att det är klart nu... Jo läktiden har du såklart framför dig men du har ju kommit en bit på den långa vägen.
Hoppas allt känns bra !