Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pussan

Pussan

Kvinna ·

Uppdatering *BILDER* 2 månader, 250cc

Bröstförstoring
Hej alla tuttlisor,
uppdaterar nu igen utvecklingen på mina bröst. Dom har nu fyllt strax över två månader och vi har blivit bra kompisar! De blir naturligare för varje dag som går tycker jag och är så otroligt glad att jag tillslut vågade ta steget och operera mig. 
Jag har 250cc i ena och 275cc i andra. Mentors Moderate Plus Profile, delvis bakom. Dr Oya på Strandkliniken.
För mig har det inneburit en vardag utan mobbning av mig själv. Min tuttfixering är nu borta och jag reflekterar inte längre över mina bröst. Längtar dock efter att få köpa riktigt fina bygel BH-ar :)
Läs jättegärna den andra tråden jag gjorde igår också, andra tankar om operationen och implantat som flyttar sig.. vill jättegärna ha respons där..
Kram
12

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Hej!

Du, WOW.. dom är superdupersnygga ju!!

vilken BH storlek har du nu?
Gilla
Pussan

Pussan

Kvinna ·

Hej! tack, jag har 70D men de ser ut som en fyllig B
Gilla
Liseh

Liseh

Kvinna ·

Jättesnygga, verkligen! :)
Gilla
Smileon

Smileon

Kvinna ·

Superfin storlek på dig tycker jag! Längtar också efter riktiga BHar... :)
Gilla
Susie78

Susie78

Kvinna ·

Har du runda eller anatomiska? :-) Jättefina verkligen! Men jag har tänkt lägga in 275cc o är lite mindre än dig så nu funderar jag att ändå gå ner till 250cc. Tycker dina ser stora ut! ;)))
Gilla
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

Som sagt, riktigt fina!!
Gilla
Cagi00

Cagi00

Kvinna ·

Jättefina 👍
Passar perfekt på din kropp :)
Gilla
Twinker Bell

Twinker Bell

Kvinna ·

Superfina 👍  Jag önskar mig ett par precis som dina! Jag är 7cm längre än dig och har tänkt ungefär 250-275cc... lutar kanske åt 275cc med att jag är lite längre än dig 
Gilla
Pussan

Pussan

Kvinna ·

Susie78 de är runda! Men i och med att de är halvlprofil blir de ganska naturliga ändå.. Twinkerbell kär på 275 du.. 0,25dl skillnad mellan det och 250..:-) Tack hörni för era kommentarer, har vant mig vid storleken men tyckte att de var enorma första veckorna haha:-) sån himla skön känsla att inte längre vara platt på gymmet i sport bh.. Banalt men är verkligen så ! Skulle också vilja tillägga att jag nu landar på en 70D, MEN (stort men) med kläder ser jag ut som en fyllig B-kupa. Ingen skillnad från förut när jag sprang omkring i bombshell!
Gilla
Susie78

Susie78

Kvinna ·

Åh så jag önskar! Att jag kan slänga Bombshell o köra på vanl bhar o ingen märker ngt ;) Jag ska oxå lägga in runda
Gilla
Pussan

Pussan

Kvinna ·

Då väljer du rätt storlek tror jag.. :-) För mig var det väldigt viktigt att jag upplevde mig själv som "slim" och inte för kurvig. Var rädd för det pga att jag har breda höfter och rumpa. Känner mig idag otroligt kvinnlig men inte alls "stor" utan ändå nätt. Är nöjd med storleken men varken större lr lite mindre hade sett dumt ut!
Gilla
Honeyloops

Honeyloops

Kvinna ·

Jättefina!! 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem