Mammis
Kvinna ·
05 sep, 2012
Uppdatering *Bilder* 2 månader Ankarlyft+675cc
Det har nu gått nästan 2 månader sedan jag gjorde ett ankarlyft (utan att ta bort egen vävnad) och bröstförstoring med 675cc hos Örjan Gribbe på Proforma. Brösten har sjunkit ytterliggare och fått en rundare form. Dessutom har de blivit MYCKET mjukare och är nu riktigt gosiga :)
De öppna såren jag har haft i T-korsen är nu helt läkta och ärren ser jättefina ut överallt utom just där men det är ju inte så konstigt, de ligger nästan 7 veckor efter i läkning.
Jag har ett gung i brösten som jag älskar, vissa skulle kankse kalla det häng men jag gillar den naturliga känslan och att de är så formbara, jag vill absolut inte ha fastklistrade bollar så dessa passar mig perfekt :) Örjan varnade mig för detta då jag inte ville ta bort egen vävnad och jag är såååå glad att jag inte gjorde det!
Ville bara säga att jag är sjukt nöjd och att, tycka vad man vill om Örjan, men han är en gud på att göra snygga bröst och framför allt snygga ärr!! :) Är också ganska kul att se hur brösten förändras från hur de såg ut i början av processen, blåslagna och inåtträngda ;)
Vad tycker ni?
Sortera efter

Essy
Kvinna ·
05 sep, 2012

Lovely Lily
Kvinna ·
05 sep, 2012

Augustitjej
Kvinna ·
05 sep, 2012

Boobie88
Kvinna ·
05 sep, 2012
Kanonfina ärr sådär va mina ärr också efter 2 månader å dom e typ obefinntliga nu =)) örjan e riktigt grym på de han gör =))

Anonym användare
05 sep, 2012

chili_92
Kvinna ·
05 sep, 2012
Jättefina! Du gjorde rätt i att inte ta bort någon egen vävnad, blev naturligt och jättebra! :)

Mammis
Kvinna ·
06 sep, 2012

Indira
Kvinna ·
06 sep, 2012
Hej!!!
Jag ska också göra ett lyft och lägga i 500cc istället för 390 som jag har idag,hoppas dom blir lika fina som dina 🙂

geléhallon
Kvinna ·
06 sep, 2012
Jätte fina :D Dina ärr är jätte snygga. Mina är tre månader och jag har jätte fula ärr :( Annars är jag med nöjd.