Lovelilive
Kvinna ·
vad är en 500cc storleksmässigt?
Jag förstår att det skiljer från person till person, hög & låg profil, men på ett ungefär?
Sortera efter

Tirrä
Kvinna ·
Jag har 70B och räknas få en 70F eller G med 500cc enligt min kirurg. :)
Gilla

tiesta
Kvinna ·
Hade knappt 75A innan op och har nu 75F med mina 500cc. Man brukar kunna räkna att ungefär 100-150cc är en kupstorlek så kan man beta sig upp med det... så 500 skulle bli mellan 3,5-5 kupstrl större än vad du har idag.
Gilla

Smileon
Kvinna ·
Jag la in 560cc (hade inget till att börja med) och har tydligen en 70G nu enligt Change-guiden.
Gilla

lajka
Kvinna ·
Jag har hört att 150-200 cc är en kupstorlek😉?
Gilla

tiesta
Kvinna ·
lajka skrev:
Jag har hört att 150-200 cc är en kupstorlek😉?
Som sagt det beror ju helt på personen. Men för mig stämde 100-150cc/strl. bra eftersom jag gick från A till F vilket är 5 storlekar med 500 cc.
Gilla

Just-a-beliver
Kvinna ·
Dom säger väl att 100cc är ungefär som 1dl ris..? Läste det på en kirurgs hemsida :-)
Gilla

carromedk
Kvinna ·
Jag har 380 o har 65F... hade 70a imnan.
Har iof extra hög profil med..
Gilla

Misscristell
Kvinna ·
Om man har strl 75c (h&m bh) och ska sätta in 450cc gelehallon bakom bröstmuskeln. Vad blir de då för BH strl? Hänger inte riktigt med i vad som är vad :)
Gilla

tiesta
Kvinna ·
Just-a-beliver skrev:
Dom säger väl att 100cc är ungefär som 1dl ris..? Läste det på en kirurgs hemsida :-)Stämmer bra. Jag tyckte dock att vatten var enklare att få naturligt resultat med. 1 dl vatten = 100 cc.
Gilla

tiesta
Kvinna ·
Misscristell skrev:
Om man har strl 75c (h&m bh) och ska sätta in 450cc gelehallon bakom bröstmuskeln. Vad blir de då för BH strl? Hänger inte riktigt med i vad som är vad :)450cc blir ca 3-4,5 strl större, alltså 75F-H om du hade 75c innan. Men som sagt är det olika från person till person. Sen kan det mycket väl vara så att du som många andra här inne har fel underbandsstorlek innan op, så se till att få rätt storlek utmätt när du opererat dig :)
Gilla

kiss
Kvinna ·
Jag la in 615cc å har 70e verkar det som, så e olika, tror min kropp sväljer mkt cc.
Hänger på så mkt, hur brösten är å sitter,
Gilla

turisten
Kvinna ·
Jag hade AA och fick F med 300 cc så det är väldigt olika.
Gilla