Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Zulavip11 profilbild

Zulavip11

Kvinna ·

07 mar, 2015

Vad bör jag välja för storlek ? 300, 350 ?

Bröstförstoring

Hej . Jag har varit på konsultation på proforma och då bestämde vi att jag skulle välja 350 cc mentor high profile. Jag är inte så kunnig dock, detta med storlekar. Jag är ute efter ett naturligt resultat, det ska proportneligt ut till min kropp. Är 164 cm och 57 kg. Kurvig. Jag tycker det är jättesnyggt när brösten blir som en "skidbacke" i formen. Just nu har jag inga bröst alls kan man säga liten A kupa. Vad tror ni jag ska välja för storlek. Blir 350 för stort om jag vill ha ett naturligt resultat, eller skulle de se bra ut till min kropp? Jag provade 300 och 350 och tyckte 300 såg bra ut och 350 aningen för stort. Då tyckte han att jag såklart skulle välja den större om jag velade mellan dessa. Jag ska på en till utprovning nästa vecka. Men skulle se om någon kan ge mig nått mer klokt råd =) Ska opereras om mindra än 1 månad.. 

Sortera efter

kakans profilbild

kakans

Kvinna ·

07 mar, 2015

Du skulle helt utan tvekan kunna ta 350cc :) enligt mig och min smak.

0 Gilla

Lovebigboobs profilbild

Lovebigboobs

Kvinna ·

07 mar, 2015

Tror nog också att du kommer bli mest nöjd med 350 då det försvinner lite samt att det kommer säkert bli skitsnyggt till din kropp :)

0 Gilla

Zulavip11 profilbild

Zulavip11

Kvinna ·

07 mar, 2015

Hm.. Ja ni kanske har rätt =)

Men sen att han sa att jag skulle ha high profile, utan att egentligen förklara varför (ja frågade iofs inte heller) Har de att göra med att dom "hänger" långt ned eller att jag har så väldigt små?

På vissa ser ju 350 cc helt perfekta ut (så som jag vill ha) Men på vissa ser dom alldeles för stora ut ! Tycker det är så konstigt, och då är ändå tjejerna ungefär i samma storlek, längd/vikt..

Jag är så rädd att jag ska bli missnöjd när jag lägger ut så mycket pengar.

0 Gilla

Proformatuttar profilbild

Proformatuttar

Kvinna ·

07 mar, 2015

De 50cc kommer inte göra så stor skillnad, vad är du mer rädd för, att de ska bli för små, eller för stora? Både och tror jag blir skitsnyggt! :) Du har så slank och fin kropp att det skulle se vackert ut att inte ha jättestora, utan mer smakfullt, men det gör också att du kan bära upp större tuttar för ett "sexigare" intryck.

Hur som, vilket du än väljer av dessa två kommer det nog se väldigt lagomt och fint ut! :)

0 Gilla

Proformatuttar profilbild

Proformatuttar

Kvinna ·

07 mar, 2015

Ang din sista kommentar, en stecifik storlek kan uppfattas väldogt olika på olika personer, det beror ju på massa faktorer, som hur stora bröst man hade innan, hur bröstkorgen är formad, och hur bred den är, mm. Det är jättesvårt att veta innan.

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem