East Newbie
Kvinna ·
04 dec, 2013
Vad har ni för bhstorlek med 500+ implantat??
Var förbi Gustaf Mellbin efter mitt återbesök för att få en bygellös bh utprovad och det sluta med en i 70D, kan det verkligen stämma? Personalen kändes väldigt stressad och jag kände mig bara i vägen så jag tacka och tog emot och tänkte att jag får lita på dom men sen läser man om alla andra som har så pass mycket större? Jag är 73 under brösten och 91-92 över och har lagt in 525+545g, vad har ni för storlek med liknande implantat?
Sortera efter

Anonym användare
04 dec, 2013
Jag har allergan 540g hp. 75cm runt bröstkorgen. Använder 65h/i, främst för att mina bröst är så putiga annars hade jag nog kunnat gå ner nån kupstorlek eftersom det passat bredden bättre. Köpte en ewa bien 65h på gustaf mellbin mariatorget men hade kunnat tänka mig 60 i underband i stället. Du borde inte ha 70 i underband och D-kupa låter för litet..
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
04 dec, 2013
Jag är 70 under byst och har 550 hp och ligger på 60i i bh stl..70 d finns inte en möjlighet i världen att det är din rätta stl..Gå in på change och be dem mäta och hjälpa dig.Dom är toppen :)
Gilla

Flisan69
Kvinna ·
04 dec, 2013
Storleken blir olika på oss alla även om vi har lika mycket cc inopat.
Det är dina mått som styr storleken och inget annat.
Med de mått du angivit ska du ha 65F. Då det bara är 1cm till nästa storlek på kupan kan du säkert ha 65G.
Jag ligger på 77 u och 97 över och ligger som du när nästa kupa och väljer då den större för bhn sitter bättre runt bysten då och jag har 70G.
Slå måtten på change.com de är överlägset bäst på att ange rätt storlek. Stämt för mig i alla butiker hittils.
Gilla

Smileon
Kvinna ·
04 dec, 2013
Jag har 560cc och ligger på 70G. Hade inte ens en A-kupa innan.
Gilla

East Newbie
Kvinna ·
05 dec, 2013
Tack för hjälpen tjejer! Ska kolla upp change och hoppas man blir lite klokare, det är så svårt när man aldrig riktigt användt bh på rätt sätt :/
Gilla

happyboobs
Kvinna ·
05 dec, 2013
East Newbie skrev:
Tack för hjälpen tjejer! Ska kolla upp change och hoppas man blir lite klokare, det är så svårt när man aldrig riktigt användt bh på rätt sätt :/
Gilla