Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nimue_

Nimue_

Kvinna ·

Vad har ni som är ca 160cm lagt in i cc??

Bröstförstoring

Hej alla som e lite kortare än normen! ;) (Jag är själv 158cm och väger ca 46-47kg.) Hur mycket la ni in? och hur mycket vävnad hade ni från början? Jag har inte mycket ca 100cc fyller knappt ut en a-kupa. Å ska opereras om mindre än en månad, undrar bara hur mycket vågar man lägga in när man är kort? (vill ha stora som syns utan att det ser dumt ut, måste även ha lite större implantat för att fylla ut mina lite slappa bröst efter amning) :)

14

Sortera efter

Karin-m

Karin-m

Kvinna ·

Vet inte om du tycker jag är "för lång" för att svara på frågan, men jag är 164 cm och la in 385g Allergan. Hade drygt 200 cc innan i egen vävnad.
Gilla
Nimue_

Nimue_

Kvinna ·

Ok blev du nöjd? :) det blir ju 585 sammanlagt, känns de lagom? var du ute efter ett stort eller lite mer naturligt resultat? :)

Gilla
Chiick

Chiick

Kvinna ·

Jag la in 500 cc, du kan kolla min profil för bilder så fort du blir silvermedlem. Annars ser du lite i min profilbild :) Hade själv inte mycket bröst kvar efter viktnedgång.

Gilla
barbieee

barbieee

Kvinna ·

590cc egen 280cc

Gilla
Flippa

Flippa

Kvinna ·

Hej! Jag har inte opat mig än, men är 161 och väger 50kg, har 70A nu och ska lägg in 255 eller 280 :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

163, strax över 300 i egen vävnad, 600cc hp 

Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

Följer
Gilla
Sandra1113

Sandra1113

Kvinna ·

Följer :) Ska antagligen lägga i runt 400cc
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hej jag e ungefär 156 å jag la in 500cc i varje bröst har ett inplantat som heter silimed delvis bakom extra höga kram
Gilla
Snuttboll

Snuttboll

Kvinna ·

Hur vet man hur mycket egen vävnad man har?

Gilla
bellle

bellle

Kvinna ·

Jag är lika lång som du, men väger 57 kg. Ska lägga in 500. Ingen aning hur mycket jag har i egen vävnad, hur får man reda på det?

Gilla
Snuttboll

Snuttboll

Kvinna ·

Ska lägga in 500 CC (om det går in), är 160 cm.

Gilla
Karin-m

Karin-m

Kvinna ·

Nimue_ skrev:

Ok blev du nöjd? :) det blir ju 585 sammanlagt, känns de lagom? var du ute efter ett stort eller lite mer naturligt resultat? :)

Hittills är jag supernöjd. De är tre veckor idag så har inte sjunkit på plats ännu till fullo. Jag ville ha ett naturligt utseende, men stl större så att säga. Valde runda då jag var väldigt platt upptill. Ang den egna vävnaden som flera frågar om berättar kirurgen om man frågar. Hade 240 på ena och 220 på andra.
Gilla
Darkness

Darkness

Kvinna ·

Har lagt in 500. svårt att säga hur mkt jag hade innan men kanske runt 200. Jag är nöjd med storleken, hade faktiskt kunnat ta lite till. Med kläder på syns det som inte att man har så stora.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem