Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
AngelBoobs

AngelBoobs

Kvinna ·

Vad tror ni om 250cc på mig? *bilder*

Bröstförstoring

Hej :) Vad tror ni? Är ganska tunn upptill med ett par urammade tuttar...Jag skulle vilja ha större bröst än "normalt" och har bredare höfter att matcha med :) Vad tror ni jag skulle hamna på visuellt med 250cc moderate profile? Provade det på konsultationen och kände mig nöjd med det...men är numera sugen på 275 plus profile som jag provade först!

Bästa forumet att ställa frågor :)) Här finns det tjejer med riktig koll ;)

20

Sortera efter

Stardust84

Stardust84

Kvinna ·

Skulle satsat på det större alternativet :) ville först egentligen ha 350cc max 375cc men jag slutade på 425cc och är verkligen glad att jag valde det :) om du ska lägga bakom får man ju räkna bort ca 50cc som upplevas försvinna bakom muskeln.
Gilla
AngelBoobs

AngelBoobs

Kvinna ·

Tack :)) Nu blev jag glad...vill ju egentligen ha det större även om mitt första intryck va -Näää de här va aaalldeles för stort!! Konstigt att samma storlekar verkligen kan se så olika ut på olika personer trots att de kan ha nästan samma mått. Jag mailade kirurgen och frågade om han, helt efter personlig smak, tyckte att jag skulle ta 275cc som han visade först eftersom, precis som du säger, det försvinner lite. Han svarade att han tyckte 250cc räckte och att det kommer synas väl. Nä det blir nog 275 Jag gillar ju stora tuttar ;)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Om du gillar stora tuttar så behöver du lägga på rejält med cc. Du kommer att få en mycket diskret förstoring som knappt syns med lite lösare kläder om du väljer 275 cc. Jag har lagt in 425 resp. 450 cc och kan enkelt dölja detta i lösare kläder, måste verkligen anstränga mig om de ska framstå som stora!! Jag skulle ha valt ca 550 cc om jag vetat då vad jag vet nu... Mina ser ut ungefär som en stor c-kupa i normala kläder, dvs lite större än medelsvensson men inte några stoooora bröst. Jag är tunn upptill (strl 65 el 70 på bhn) och har bredare höfter och kunde lätt bära upp större bröst än vad jag har nu.

Fundera nogrant nu innanop vad du vill ha för slutresultat och kolla på bilder som visar helkropp, i närbild kan även ganska små bröst se gigantiska ut. Även intrycket när man provar implantat eller med ristest hemma ser större ut än vad slutresultatet blir så var inte rädd för att ta lite mer än vad som ser "lagom ut" när du provar.

Mvh Norrland

Gilla
AngelBoobs

AngelBoobs

Kvinna ·

Jag gillar stora tuttar..men tänkte inte lägga in så mycket som jag egentligen skulle vilja..känner att jag vill vara b ekväm i alla lägen. Tack för ditt inlägg...fick mig en tankeställare och hjälpte mig mycket! På konsultationen kändes det så stort men här hemma med ristestet kändes det lite litet så jag behövde får höra det här :))
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag håller med Norrlandstuttar. Mina bröst är inte uppseendeväckande stora på någotvis (men de är heller inte små). Kör på MINST 350cc om du vill ha bröst som upplevs som stora! Visserligen har du mer egen vävnad än jag hade, men inte SÅ mycket mer att jag tror 250cc räcker för att dina bröst ska vara STORA, om du förstår mitt virriga svammel... ;P

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jag har 250 och är glad att jag inte tog större, men jag är rätt liten. vet ju inte hur lång du är och vad du väger? natacha peyre har 300 så du kan ju kolla hennes bilder med för att få se på ett ungefär.

Gilla
_Petra_

_Petra_

Kvinna ·

Jag gillar små tuttar, har 325cc, och det är ingen som märker vad jag har gjort när jag har kläder på... i bikini syns det dock ;)

Du har dock mer egen vävnad än mig, så 250cc kanske ger ungefär samma slutresultat?

Gilla
AngelBoobs

AngelBoobs

Kvinna ·

Åh gulliga ni är som tar er tid :))

Tulipan: Jag är 171cm Har 67-68cm under bysten Väger 57-58kg

Petra: Du har jättefina bröst :) Grattis!! Det är just det som är mitt problem...när jag har bikini så vill jag inte att det ska se ut som två bomber men med kläder på så får det gärna se lite "tuttigt" ut ;)

Svåååårt Har faktiskt mailat Örjan en bild på ett par bröst som jag tycker är jättefina å han sa att han tror nog att jag måste gå upp i storlek för att komma dit. Men det som får mig att tänka är ju att han själv sa att 250 nog borde räcka för mig för att det kommer synas väl... Tack igen för er tid!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

"Synas väl" är ju ett relativt begrepp, inte att förglömma. ;)

Vad du och Örjan tycker "syns väl" kan skilja sig rejält. ;)

Gilla
AngelBoobs

AngelBoobs

Kvinna ·

Det är jättesant!! Har lagt upp ristest nu...Vad tycker du?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Skitsnyggt!!!

Gilla
AngelBoobs

AngelBoobs

Kvinna ·

Så du tror att det räcker med 250? ...eller liiite till kanske jag kan ta utan att det ska bli vulgo ;)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Visst kan du ta mer, men eftersom du frågar mig så blir svaret att det är lagom redan. Så gillar jag också bröst som ser naturliga ut... Det är ju DU som ska tycka att storleken är bra och inte jag, så gå med riset ett tag och "vänj" dig (eller fyll på för att se om du tycker det blir "vulgo" 😉 )

Statistiskt sett kommer du att önska att du tagit mer då du väl är opererad, så detta tål att tänkas på en del...

Gilla
AngelBoobs

AngelBoobs

Kvinna ·

Tack snälla Snoofie för dina ord och din tid!!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack själv! Toppen att detta forum finns där vi kan dra nytta av och stötta varandra. :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

tycker du har jättefina naturliga bröst :)

Gilla
AngelBoobs

AngelBoobs

Kvinna ·

Tack guldfisken, vad snällt sagt :))) Det värmde!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

härligt, riktigt fina i formen. vill du förstora kommer du få as heta boobies tror jag :) men som sagt e de jättefina nu :P

säger som så, tvekar du mellan 2 storlekar, ta det större :P finns ju så många som ångrat att de ej lagt i mer.

Jag själv ska dra till med 550cc hehe. men har typ inget sen innan..

Gilla
AngelBoobs

AngelBoobs

Kvinna ·

Tack :))) Är nu helt övertygad om att ta större storlek...så kan vi gå där med våra stora heta bröst sen ;) hahahhaa!! har faktiskt mailat Örjan nu för att se vad han tycker å säger...
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

kanon =) tror det kommer bli jättebra :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem