Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Loureed

Loureed

Kvinna ·

Var fick jag bara välja mellan 340 cc & 400 cc?

Bröstförstoring

I dag var jag på konsultation och fick två alternativ, känner ni i efterhand - varför? Jag fick 340 cc som jag tyckte kändes aningen litet och 400 cc som kändes aningen stort. Jag hade önskat ett mellanting men fick uppfattningen om att det inte gick. Kan det verkligen stämma? Har mailat kirurgen för att fråga och väntar på svar även därifrån. Tacksam för svar från en novis (som ser framemot op väldigt mkt men det ska bli rätt).

12

Sortera efter

Yey

Yey

Kvinna ·

Troligtvis för att det inte finns någon mellanstorlek till din bröstbredd :)
Gilla
Annahpanna

Annahpanna

Kvinna ·

Vad ska du har för inlägg? Motiva :)
Gilla
Sophoto

Sophoto

Kvinna ·

Har nog med din bröstbredd i förhållandet till profilen ni kom fram till, tänk på att en liten procent försvinner bakom bröstet om du planerar att ha implantat bakom muskeln. Om du tyckte 400 var lite stort
Gilla
Loureed

Loureed

Kvinna ·

Ja Motiva. 400 låter rätt stort. Hur stor % försvinner, ca?
Gilla
Annahpanna

Annahpanna

Kvinna ·

Loureed skrev:

Hört att ca 50cc försvinner
Gilla
Jentab

Jentab

Kvinna ·

Jag står också och velar däremellan. Jag ska dock ha mentor men tror att ja hade ett val runt 375 som det lutar åt nu. Men det ÄR svårt att bestämma sig:)
Gilla
Loureed

Loureed

Kvinna ·

Extremt svårt att bestämma mig. Känns som att de flesta råder en att gå upp....men tänk om man känner att det blir för stort. Det vill jag inte ha. Men jag vill inte heller ha för litet, det ska ju synas utan att bli överdrivet....
Gilla
Jentab

Jentab

Kvinna ·

Jag vill inte heller ha för stort, men samtidigt vill man inte ångra sig för att de blev för lite heller :) Vad tänker du att du vill ha för kupa efter?
Gilla
J_Nilsson

J_Nilsson

Kvinna ·

Loureed skrev:

Ca 10-15 % försvinner sa dem till mig. :) Jag ska på en utprovning till då jag är rädd att det ska bli för stort på mig. Måste känna mig helt säker.
Gilla
Aby

Aby

Kvinna ·

Jag fick info om att ca 10% försvinner så jag tog 330cc då jag kommit fram till 300cc hemma med ristest
Gilla
Sophoto

Sophoto

Kvinna ·

10-15% försvinner bakom. Men kör en till konsultation och spring runt med ristuttar några dagar hemma så kanske det släpper för dig vad det är du är ute efter
Gilla
Loureed

Loureed

Kvinna ·

Kupa bryr jag mig inte så mkt om. Men jag har en målbild. Tänker att jag ska maila kirurgen den bilden & rådfråga honom.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem