Kvinna ·
Varför finns inte Eurosilicone 910cc med i sök tabellen?
Varför finns inte Eurosilicone 910cc med i sök tabellen när den finns med i derass broschyr? borde inte folk som vill ha stora få veta att finns 910cc hos Eurosilicon som man inte behöver specialbeställa och betala extra för!!
Jag hitta dom igår när jag googlad runt!!
Det vore ju toppen om de fanns med på söksidan här ju!!
Sortera efter

Kvinna ·

via_dolorosa
Kvinna ·
För vissa är stora implantat väldigt stötande... Hur hittade du denna storlek och vet du måtten på den? Är det en UHP?

Kvinna ·
För vissa är stora implantat väldigt stötande... Hur hittade du denna storlek och vet du måtten på den? Är det en UHP?
Jo jag vet men i alla fall! Jag googlade och hittade den när jag letade efter höga hallon! japp det är ett UHP imp!
Eurosilicone 910 Runda Diameter: 13.8cm Projektion: 8.2cm

via_dolorosa
Kvinna ·
Shit!!! Sicken projektion åt enbart 13,8 bredd... De är ju extrema haha... Hade förväntat mig en bredd på typ 15... Är detta något du villa ha?

Kvinna ·
Shit!!! Sicken projektion åt enbart 13,8 bredd... De är ju extrema haha... Hade förväntat mig en bredd på typ 15... Är detta något du villa ha?
skulle utan tvekan kunna tänka mig att ha dom om jag får plats med dom. Det är ju så bra att dom bara är 13.8cm breda så slipper man ta så breda implantat för att komma upp i UHP 900cc och så sticker det inte ut på sidorna som andra mycket bredare implantat lätt kan göra!
Längst ner till höger: ES 281. UHP 900
http://www.imgvv.com/play_il_eurosilicone_22_8.htm

admin
Man ·
Den länken går inte till Eurosilicone vad jag kan se.
I Eurosilicons senaste katalog från 2011 finns inte 900cc elle 910 cc med. Inte i katalogen från 2009 heller.
Vi har baserat implantatslistorna på tillgängliga pdf'er från Eurosilicone. Dock behöver de uppdateras en aning både i implantatsguiden och på bröstimplantatsidan (under av intresse). Men som sagt de största som finns i deras katalog från 2011 är 800 cc tror jag, och de finns med i implantatsguiden (som ni hittar på Er sida ovanför profilbilden).
Vi kan inte och hinner inte skanna alla spanska, italienska eller andra utländska sidor efter specialimplantat.
Men tipsa gärna om ni ser eller det kommer nya kataloger (pdf) från implantatstillverkarna, så kan vi lägga till dessa.
Mvh
Admin

via_dolorosa
Kvinna ·
Ja det där är verkligen implantat för tjejer med smala bröstkorgar. Enligt de där siffrona så fanns det inget passande för mig alls... HP och UHP kommer inte änns i närheten av 14-14,5i bredden hehe... Är du inte orolig över att de kan se strutiga ut? Eller vill man g på den volymen så är ju detta det enda allternativetnär man inte har så mycket bredd... Ja ser att du har längden för att kunna bära upp väldigt sorta implantat utan att det ska se extremt strt ut, eller ja... Stort kommer det bli om du väljer att gå på 900cc. Hur är det mé dina bröst idag? Har du mycket hud att fylla ut eller? För om du har tajta bröst kommer du nog inte få plats mé allt detta på enbart en operation...

Jossan_80
Kvinna ·
Ja det där är verkligen implantat för tjejer med smala bröstkorgar. Enligt de där siffrona så fanns det inget passande för mig alls... HP och UHP kommer inte änns i närheten av 14-14,5i bredden hehe... Är du inte orolig över att de kan se strutiga ut? Eller vill man g på den volymen så är ju detta det enda allternativetnär man inte har så mycket bredd... Ja ser att du har längden för att kunna bära upp väldigt sorta implantat utan att det ska se extremt strt ut, eller ja... Stort kommer det bli om du väljer att gå på 900cc. Hur är det mé dina bröst idag? Har du mycket hud att fylla ut eller? För om du har tajta bröst kommer du nog inte få plats mé allt detta på enbart en operation...

Kvinna ·
Stämmer det som Jossan_80 säger =) Ska börja med att lägga in typ 700 om det går och sen göra en till =)

via_dolorosa
Kvinna ·
Misstänkte detta men finns nog undantag som har tillrckligt för att få in massor redan första gången. Är det 6mån som gäller mellan operationerna då? En sak får du lova mig, jag vill se före under och efterbilder på dina meloner när de sitte där 👍

Jossan_80
Kvinna ·
Misstänkte detta men finns nog undantag som har tillrckligt för att få in massor redan första gången. Är det 6mån som gäller mellan operationerna då? En sak får du lova mig, jag vill se före under och efterbilder på dina meloner när de sitte där 👍

Kvinna ·
Ja hur det blir vet jag mer säkert efter konsultationen =) Vet faktiskt inte men jag tänkte mig kanske ett år emellan tror jag.
Absolut! Kommer lägga upp bilder så fort jag får silver! Sitter faktiskt och skriver ihop ett mejl om konsultation just nu! Och jag är redan alldeles till mig! :D

PowerS
Kvinna ·
Låter otroligt även att få in 700 på en gång :-P Låter vettigast att ta först ca 500, sen 900... Är nog inte bra för huden att på en gång smälla in för mkt..

Kvinna ·
Låter otroligt även att få in 700 på en gång :-P Låter vettigast att ta först ca 500, sen 900... Är nog inte bra för huden att på en gång smälla in för mkt..
Ja det är ju en önskan jag har men såklart måste jag diskutera med kirurgen först och sen får det ju bli det han rekommendrar =) Det är ju ändå han som är experten i det hela. Men det är inte helt omöjligt med 700 första gången, finns flera exempel på det och jag hoppas =)

Jossan_80
Kvinna ·

Kvinna ·
hmm ja det är 75C som jag har nu, är det inte det det står???

Jossan_80
Kvinna ·
hmm ja det är 75C som jag har nu, är det inte det det står???

Kvinna ·
hm finns det ingen som vill diskutera så här stora implantat eller?