Kayrin
Kvinna ·
Varför kändes 500cc litet?
Idag var jag på konsultation i Ockelbo på estetisk kirurgi, jag provade flera implantat i en sport bh. Till slut provade jag (tror jag) ett par mentor sillikongel, inte säker om de va det, blev helt snurrig av alla implantat. Iallafall så kändes de som 500cc va litet!? Varför, är det för att man strirrar sig blind på storlekar eller vad? Jag är 167cm lång och väger ca 60kg. Idag har jag bh storlek 75A. Hjälp mig! Någon som lagt in 500cc och är ungefär i min längd och vikt? Tack för svar
Sortera efter

NellyGirl
Kvinna ·
Jag har 450cc, vilket inte är så stor skillnad.. Jag är 165 lång och väger nu ca 54 kilo. Så propertionmässigt lär det vara lika stort på oss :) jag tycker det är lagom för min kropp. Vet inte hur du är byggd men det låter som en rimlig mängd att lägga i :) vill du ha bakom eller framför?
Gilla

Anonym användare
jag har 435 och ja. man BLIR storleksblind jättesnabbt.. jag är nu i en situation ett år senare min op där jag önskar mig bröst osv och nästan glömmer att jag är opad.- sen ingen skillnad från innan... och blir depp.. tills ja kollar på kort och INSER att jag har BRÖST. något ja inte jade innan! helt sjukt hur hjärnan beter sig haha
Gilla

Kayrin
Kvinna ·
Bakom. Antar att man har en bild på hur man vill att dom ska se ut. Men i sportbhn på konsultationen såg det inte alls så stort ut som jag tänkte att de skulle göra. Jag är skit osäker..
Gilla

NellyGirl
Kvinna ·
500 är absolut inte litet..
Men när jag först kom till konsultationen ville jag göra 300-400cc, men det blev 450cc. Vilket jag är otroligt glad för idag! Det är din kropp och dina pengar så vill du ha större ska du absolut göra det! Det är mitt råd :)
Gilla

Kayrin
Kvinna ·
Man har ju suttit och kollat på bilder på tjejer som lagt in 500cc och de bilder jag sett så har jag tyckt att de har sett ut som som jag vill ha. Jag gillar stora bröst och trodde att 500cc va väldigt mycket och att de kanske skulle vara för stort. Men de kändes inte alls stort när jag provat implantaten, iaf inte så stort som man ser på bilder på tjejer. Eller så är de min hjärna som är knäpp. Eller så är de för att många väger mindre än jag?
Gilla

Kayrin
Kvinna ·
Dina bröst ser väldigt bra ut, ser dock bara din profilbild. Jag undrar om dina implantat är liknande dom jag provade. Vet iaf att de va mentor så de är olika märken iaf..
Gilla