Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Varför ser mina 350cc mindre ut än andras med samma utgångsläge? Bild

Bröstförstoring

Som rubriken lyder. Tycker mina bröst ser mycket mindre ut än andras 350cc med samma utgångs läge.. Varför? :,(

18

Sortera efter

Kayrin

Kayrin

Kvinna ·

För att du är storleksblind ;) 
Gilla
Flaca87

Flaca87

Kvinna ·

Dom är inte klara dom har precis börjat bygga bo :)
Gilla
Lillans

Lillans

Kvinna ·

Hur gamla är dom? Om du tittar på mina bilder så såg dom jättesmå i början men efter ett par veckor kom "ploppet" och dom såg mycket större ut :)
Gilla
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Mina är lite mer än en månad. Och nu känns det som det inte händer nått mer.. Tycker alla andra 350 ser mycket större ut :(..
Gilla
petsod

petsod

Kvinna ·

Men 1 månad är inte speciellt lång tid. Mina är mer än 6 mån och det har hänt mkt även på sista tiden.
Gilla
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Okej sköterskan sa att det händer mest under dom två första månaderna.. Så börjar bli orolig att nästa månad inte händer så mycket. Men bara hålla tummarna. Stämmer det där med ploppet??
Gilla
petsod

petsod

Kvinna ·

Linnnea skrev:
Okej sköterskan sa att det händer mest under dom två första månaderna.. Så börjar bli orolig att nästa månad inte händer så mycket. Men bara hålla tummarna. Stämmer det där med ploppet??

"Plopp" vet jag inte men att det händer mkt även efter 2 månader stämmer, iaf i mitt fall :).
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Kolla mina oxå... Bakom ser små ut tills allt töjt ut sig och hängt till sig lite ;)
Gilla
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Okej.. Ja det år väl bara att ha is i magen och vänta. Men tycker dom inte har förändrats så mycket senaste tiden. Måttet runt bysten har varit den samma i över två veckor nu..
Gilla
nami

nami

Kvinna ·

hehe känner också så ibland :/ att folk som hr 400 ser lika stora ut som mina 650.. men de är ju också beroende på kroppsform, bröstkorg, vikt, längd osv.
Gilla
yaya

yaya

Kvinna ·

Bilder kan vara så svårt att få rätt uppfattning av, ett par bröst som ser jätte stora ut i verkligheten kan se små ut på en bild och tvärtom Det är därför det är så viktigt att när man prövar implantaten hos kirurgen att verkligen se i helhet hur bröstens storlek kommer se ut i jämförelse till sin egna kropp.. Det är så lätt att bara fokusera på hur brösten sticker ut (put) och tro det ser stort ut ,:/ Själv hade jag 350 cc innan det såg större ut med tiden när svullnaden gått ner :)
Gilla
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Okej men jag är så liten i kroppen så trodde dom skulle se större ut på mig.. Jag är bara 158 och väger 49 kg. Är liksom jätte liten hela jag. Dom ser ju inte små ut men trodde dom skulle va större. Men får väl ha is i magen nån månad till kanske :)
Gilla
Dewdrop

Dewdrop

Kvinna ·

OM man tittar på din bild ser man att de fortfarande sitter ganska högt upp, så du har en del volym där som kommer att komma ner i själva bröstet sen. Man ser att de inte är så "gamla". Men de är snygga redan nu. Så det kommer bara att bli ännu bättre. :-)
Gilla
Camy77

Camy77

Kvinna ·

Dewdrop skrev:
OM man tittar på din bild ser man att de fortfarande sitter ganska högt upp, så du har en del volym där som kommer att komma ner i själva bröstet sen. Man ser att de inte är så "gamla". Men de är snygga redan nu. Så det kommer bara att bli ännu bättre. :-)
Håller med precis,, man ser jätte tydligt att de inte är färdiga än, de ska sjunka ner mycket mer :D det såkallade "ploppet" is i magen!! Kram
Gilla
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Tack så mycket för era lugnande ord. Hade 350 eller 400 hp att välja på. Tyckte 400 såg jätte stort ut på konsultationen så det fick bli 350. Undrar hur 400 hade sett ut på plats, och om hp hade passar då jag är så kort..
Gilla
geléhallon

geléhallon

Kvinna ·

De kommer nog bli stora och fina. Man ser på dem att de har ny op boobs utseendet fortfarande. Så de kommer nog snart börja hänga till sig så att säga.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Kolla mina bilder... är lika stor som du. 
Gilla
Hallontossing

Hallontossing

Kvinna ·

Handlar väldigt mycket om vilken vinkel man tar bilden. Och som många skriver, du har en jättelång process framför dig. Det slutliga resultatet tar upp till ett år på sig att komma. Och svullnaden sitter lätt i flera månader. Mina (framförplacerade) fixade till sig och släppte svullnaden helt efter 4-5 månader... det tar tid att se resultatet, häng i :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem