Whatsername
Kvinna ·
Vattentest 500, 550cc
Jag har diskuterat fram och tillbaka med Tuve om vilken storlek jag bör ha på mina implantat när det väl är dags. Idag skrev han att 500 och 550 cc (som enligt hans åsikt är perfekt till mig) kommer bli som 4 och 4,5 dl vatten i en riktigt tight sport-bh när de väl lagt sig på plats i kroppen. Har testat detta nu och tänkte be om lite hjälp med hur detta ser ut på mig :) För stort, för litet, lagom?
Sortera efter

aljö
Kvinna ·

Vkac
Kvinna ·

Whatsername
Kvinna ·
Hade faktiskt bara hört om ristestet innan men efter rekommendation från min kirurg så är det klart att vattentestet nu känns ännu bättre än ristestet. Jättesvårt att konvertera storlekarna rätt utan hjälp :/ Men ja, jag rekommenderar verkligen att testa :)
Välkommen hit!

Whatsername
Kvinna ·
Vkac: Ja men eller hur! Tuve rekommenderade att ta vatten i två påsar i en riktigt tight sport-bh så det fick jag göra :) Enligt honom är det så det kommer se ut när de lagt sig på plats. Det borde gälla alla och inte bara mig antar jag. 500 cc = 4dl. Får ju lita på honom :)

Vkac
Kvinna ·
Vkac: Ja men eller hur! Tuve rekommenderade att ta vatten i två påsar i en riktigt tight sport-bh så det fick jag göra :) Enligt honom är det så det kommer se ut när de lagt sig på plats. Det borde gälla alla och inte bara mig antar jag. 500 cc = 4dl. Får ju lita på honom :)

aljö
Kvinna ·
Hade faktiskt bara hört om ristestet innan men efter rekommendation från min kirurg så är det klart att vattentestet nu känns ännu bättre än ristestet. Jättesvårt att konvertera storlekarna rätt utan hjälp :/ Men ja, jag rekommenderar verkligen att testa :)
Välkommen hit!
Jag ska testa! Både med ris och vatten. Inte samtidigt såklart. 😉
tack!

Anonym användare

Whatsername
Kvinna ·
Sidobilderna är det ingen jätteskillnad på direkt.. Rädd att storleken i så fall skulle vara lite på gränsen till för liten. Däremot ser framförbilden ut som två bomber , haha!
Gör så! Men jag kan inte garantera att det är jag som har rätt. Pratade med massor av människor som menade att 500 och 550cc skulle vara samma som 450 och 500cc i kroppen, men enligt min kirurg är det mer som 400 och 450cc. Väldigt olika bud ändå :( Lyssnar så klart på kirurgen men ni förstår vad jag menar.

Silicon dream
Man ·

Aaannnaaas
Kvinna ·

Sommar2015
Kvinna ·
Smart med vattentest! Måste jag testa ikväll

Whatsername
Kvinna ·
Mina bröst är så pass olika att jag får ha 500cc i vänster och 550cc i höger :( Jag vill att de ska bli runda, lite stora och fina och jag blir överlycklig om jag äntligen kan fylla ut kläderna, klänningar och bikinisar jag har här hemma. Det är så himla svårt! Har bokat in en ny konsultation för jag är inte riktigt redo :(

Ekm
Kvinna ·
Smart med vattentest! Måste jag testa ikväll
Vattentest låter bra men måste fråga... vilken typ av bh använde du när du testade?

Tvillingmamma
Kvinna ·
Kul med ett vattentest också. Jag är ganska ny här så har inte hört om det innan, bara ristestet. Rekomenderar du att testa båda innan? Har du testat båda? Vilket kändes bäst?
Kan tyvärr inte kommentera dina bilder eftersom jag är ny här...