Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Velar mellan 350cc och 375cc

Bröstförstoring

Jag ska operera mig i september på proforma clinic och jag har så svårt att bestämma mig för vilken storlek jag ska ha. När jag väl provade 375cc på kliniken så kändes det som en rimlig storlek till min kropp ( har rätt så kurvig och vältränad) men nu när jag tittar på bilder och söker på 375cc så kommer det mest upp jättemeloner! Jag vill helst ha lite mer naturliga men ändå lite stora. Hur stor är skillnaden mellan 350 och 375? min kirurg Örjan svarade på mitt  mejl och skrev att jag definitv inte kommer att tycka 375 blir för stort. Men hur ska jag veta hur det blir på mig? HJÄLP kan någon övertyga mig om att jag valt rätt? 

Längtar så mycket efter den här operationen, som ni flesta varit med om :D

3

Sortera efter

Candycane

Candycane

Kvinna ·

Det skiljer lite mer än en matsked mellan implantaten så du kommer inte märka någon skillnad. Tänk på att många bröst ser ut som jättemeloner på närbild, men proportionerliga på helkropps.
Gilla
Plastikfreak

Plastikfreak

Kvinna ·

det är ingen synlig skillnad mellan 350 och 375, jag själv har 375 och det är absolut inga jättemeloner :)

lycka till!

Gilla
Saraaa

Saraaa

Kvinna ·

De är ju olika beroende på va man har för utgångs läge.. Vissa har ju mer och andra mindre bröst innan sin op, vilket resulterar i olika resultat och storlek även om man har samma implantat. Därför kan ju vissa med 375 se ut som bomber på bild medans andra ser naturliga ut.. Sen ser alla bröst större ut i en närbild än på en helkropps bild. De är ingen större skillnad på 350 och 375cc, precis som fr ovan sagt. Du kommer inte märka nån skillnad.. Kanske fyller ut din blivande bh storlek liiiiiiiiite mer med 375.. Observera liiiiiite;) Hur lång är du? De kommer bli bra.. Lita på din kirurg!!:D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem