miqela
Kvinna ·
Velar mellan storlekar. 350 eller 400?
Hej! Har läst massor inne på denna sida och den är hur bra som helst! Dock velar jag fortfarande mellan storleken. Jag är 166 och väger 55 kg. Ska göra silikon bakom muskeln och ska på en andra konsultation på onsdag. Jag har lite häng och läkaren sa att han måste fylla minst 300-320 för att hänget ska försvinna. Jag vill absolut inte ha för små bröst. Tror ni att 350-375-400 blir bäst då? Hjälp mig gärna :) Tack <3
Sortera efter

Eveliten
Kvinna ·
Jag har nästan samma mått som du, ja la in 275
Gilla

miqela
Kvinna ·
Tycker du att dina är lagom eller hade du velat ha större? Jag vill absolut inte ha häng kvar och jag vill inte ha för små bröst. Jag har ändå rätt breda axlar och tränad kropp :)
Gilla

Nim
/ ·
Hej, att vela mellan 50cc tror jag inte spelar någon större roll faktiskt. däremot får du tänka på vad du har för "cc" i dina egna bröst nu. har du bredare axlar och är tränad, sväljer kroppen större bröst. om det är så att du tränar mycket kanske det däremot inte är en fördel att stoppa in för stora om du förstår vad jag menar:) Lycka till!
Gilla

Nim
/ ·
jag ska lägga in 400 hp. :)
Gilla

miqela
Kvinna ·
Tack snälla för svar! Jag är så himla osäker. Vill ju inte ha för små heller. Får se på onsdag när jag ska träffa läkaren. Det lutar åt 350-375. Får se vad han säger :) Tack!
Gilla

Glossygi
Kvinna ·
Jag tycker du ska lägga in 400cc om du inte vill ha för små, jag har 500cc, jag är kortare än dig men känner att jag kunnat välja större :)
Gilla

miqela
Kvinna ·
Ja det är inte lätt det här :) Jag tycker det är jättesvårt med storleken, man vet ju inte hur det ser ut efteråt. Försvinner det lite när man sätter bakom muskeln? Så mycket frågor haha :)
Gilla

Cagi00
Kvinna ·
Jag har 350cc och tycker de är lagom nu, inte för stora och inte små utan passar min kropp efter mina förutsättningar, det finns bilder i mitt galleri om du vill få en uppfattning.
Gilla

Anonym användare
Nim skrev:
Hej, att vela mellan 50cc tror jag inte spelar någon större roll faktiskt. däremot får du tänka på vad du har för "cc" i dina egna bröst nu. har du bredare axlar och är tränad, sväljer kroppen större bröst. om det är så att du tränar mycket kanske det däremot inte är en fördel att stoppa in för stora om du förstår vad jag menar:) Lycka till!
Jag tränar jämt och har 540. Inga problem alls med storleken, tänker inte ens på att jag har bröst så det där är överdrivet. Viktigt att ha bra stöd med separat underbands och kupstorlek oavsett cc.
Gilla

Anonym användare
Miqela, satsa på hög profil runt 400. Hög profil hjälper till att lyfta brösten. Du kommer ångra dig om du sätter in för små och din egen vävnad inte fylls ut helt..
Gilla

marra81
Kvinna ·
Jag är lång och normal i kropp och lite bredare axlar. Har fått hängbröst efter att ha ammat 2 barn. Min läkare tyckte 375 skulle passa, Max 410 eftersom annars skulle jag vara tvungen att göra ett bröstlyft. Jag tog 410 anatomiska och jag tycker defenitivt inte att de är för stora. Tror nog att du ska ta lite mer än du tänkt!
Lycka till
Gilla

miqela
Kvinna ·
Dina ser väldigt lagom ut! Så som jag hade tänkt mig ungefär :) Tack snälla för svar!
Gilla

miqela
Kvinna ·
Ja det är det jag är rädd för, att jag inte blir nöjd om det inte fylls ut ordentligt! Jag får prata ordentligt med honom på onsdag :) Tack snälla!
Gilla

miqela
Kvinna ·
Ja du har rätt! Är så himla glad för detta! Jag hoppas mitt resultat blir jättebra!
Gilla

miqela
Kvinna ·
Ursäkta mina konstiga svar. Väljer jag citera om jag vill att ert inlägg ska vara med i det jag svarar på? Jag är ny på sajten haha :) Så glad för era svar!
Gilla

Eveliten
Kvinna ·
Jag är jätte nöjd med storleken :)
Gilla

miqela
Kvinna ·
Eveliten skrev:
Jag är jätte nöjd med storleken :)Gilla

miqela
Kvinna ·
tin skrev:
Miqela, satsa på hög profil runt 400. Hög profil hjälper till att lyfta brösten. Du kommer ångra dig om du sätter in för små och din egen vävnad inte fylls ut helt..
Gilla

miqela
Kvinna ·
Glossygi skrev:
Jag tycker du ska lägga in 400cc om du inte vill ha för små, jag har 500cc, jag är kortare än dig men känner att jag kunnat välja större :)
Gilla

miqela
Kvinna ·
Cagi00 skrev:
Jag har 350cc och tycker de är lagom nu, inte för stora och inte små utan passar min kropp efter mina förutsättningar, det finns bilder i mitt galleri om du vill få en uppfattning.Gilla