Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

31 dec, 2014

Vem vet till 100% att runda mentor tex/släta coh1 kostar 34000kr på Laser&Estetik???!!!

Bröstförstoring

Vem har betalat 34000kr för mentor runda textuerade eller släta coh1 HP????! Vet ni om Det priset stämmer- ni som Nyligen varit på konsultation eller opererat er???!

8

Sortera efter

Nikepaj

Kvinna ·

31 dec, 2014

Jag får betala 34.000:- för mentor coh 1, HP släta. Vet inte vad som gäller för textuerade dock.

Gilla

Anonym användare

31 dec, 2014

Ok:) ska du ta kapselförsäkringen? Vad sa Patrik om Det?
Gilla

Nikepaj

Kvinna ·

31 dec, 2014

Han nämnde det lite snabbt, man kan ju betala den på återbesöket om inte annat. Kapselförsäkringen ingår inte i 34.000, så det tillkommer. Kommer nog ta en försäkring iaf :)

Gilla

Annaas

Kvinna ·

31 dec, 2014

Får man ta kapselförsäkringen om man väljer släta implantat? Hade för mig att den bara gällde texturerade när jag opererades, men kan ha fel :)
Gilla

Nikepaj

Kvinna ·

31 dec, 2014

Jag tror det? Patrik sa inget annat iaf. Kapsel får man ju vilket som och återstående men kan ju komma oavsett implantat kan jag tycka?

Gilla

Annaas

Kvinna ·

31 dec, 2014

Ja, men jag har för mig att försäkringen inte gällde då man valde släta implantat då risken sägs vara högre att drabbas av kapsel med dessa. Men jag kan ha fel, de kanske har ändrat villkoren :)
Gilla

Anonym användare

31 dec, 2014

Kapselförsäkringen kan man ta om man väljer släta så länge dom är BAKOMplacerade

Gilla

Annaas

Kvinna ·

31 dec, 2014

Tack tin för att du klargjorde det!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem