Anonym användare
Verkar inte jättepopulärt med MP 380 cc?
Det känns som många som ska ha perthese (runt 375 - 390cc) väljer 375 cc. Jag har inte sett så många här inne som har valt MP 380. Mellan profil plus som jag ska ha är ju lite mer "bulliga" som Cosmo sa. Jag tänkte att jag nog borde ha det för att jag ville "få bort" det strutiga i brösten. Men vad säger ni? Börjar bli lite osäker, kommer de bli för mycket fake känsla med plus? Vill ha ganska naturliga men ändå fylliga bröst! Jag tycker det är skitsnyggt när man har mycket bröstveck, men det blir väl inte någon skillnad om man hade valt mx eller något annat istället?
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·

Anonym användare
Ja det tycker jag också :) men jag tycker att mx kan vara fint också om man vill få lite "plattare" bröst. Men jag undrar varför så många väljer mx istället för mp. Men det kanske bara är en smaksak :P Synd att jag inte har silver så jag kan se bilder från några som har MP 380.
Angående bröstvecket tror jag som du. Spännande att se hur det blir. Jag har 12,5 i bröstbredd och implantaten jag ska ha är 12,7 så jag tror det blir fint! Är ofta inne på din blogg förresten, tycker det är jättekul att följa utvecklingen och dina bröst har blivit jättefina :):)

Malin88
Kvinna ·
de kan ju va att de måste ha mx för att få rätt bredd för den storleken de vill ha. eller de som har bred bröstbredd o inte vill ha jättemkt cc måste ju ta lite lägre profil. fast vanligast tycker jag verkar va mp :) jag va själv inne på mp då de ligger typ i mitten, men nu är jag glad jag har hög profil annars hade jag fått för lite put. hade tom velat ha mer put inser jag nu efter.
okey :) ja den bredden tror jag blir fint, tycker de blir finast om man tar lite bredare än smalare :)
tack så mkt :)

Anonym användare
jo det är ju sant. :) bra du insåg att du ville ha hög profil innan iaf. Men vad skulle du ha tagit för att få mer put då? tänker på att du har ju redan hög profil, elelr du hade velat ha ultra hög och mer cc?

Malin88
Kvinna ·
ah de hade ju blivit ultra hög isf men mer cc. min kirurg tog fram 445 ultra hög men den va 1mm smalare o mer put så va rädd de skulle se strutigt ut. men mer cc hade nog blivit fint :)

Anonym användare
Jag är op:ad av Cosmo och har MP+ frofilen och jag har lagt in 380/410cc och jag har fått ett mycket bra resultat absolut inte för platta utan mer lagom och en mycket fin form av denna profil.Synd du inte kan se bilder som jag lagt ut här.Jag hade inte något bröstveck alls men fick det efter min op är väldigt nöjd med mina bröst!!!!!!!!Peter är suveränt duktig!!!Kram

Anonym användare

Anonym användare
Okej :) Vad kul att höra att du är nöjd med både storleken och med Peter!! :) ska kolla in bilderna när jag får silver.
Ja jag vill också få den omtalade skidbacken! Precis, men jag tror mp blir jättebra också :) Härligt att du är nöjd, lycka till med de :D

tinkerbell1
Kvinna ·
Activefit...dina bröst ser helt perfekt ut i mina ögon..har för mig jag läst att du hade 12,5 men fick ta dessa implantat med 12,7...vill också ha 380cc mp kan väl inte se stort ut på mig som är 173cm lång....från början var diskussionen 300-345 men det är tur det är ett tag mellan konsultation o op för jag vill absolut inte ha 300 längre=)

Anonym användare
vilken komplimang 😀 tack så mycket! Ja det stämmer! Nej det låter inte stort om man ser till din längd. Men sen är du nog lite smalare än mig. Jag tycker inte själv att mina känns stora, de ser helt normala ut i kläder. Men vad har du för mått? Kan du ha 380? =)
Ja det är tur, så man verkligen hinner tänka igenom vad man vill få för resultat :)

tinkerbell1
Kvinna ·
Jag har 12,5cm o 380cc mp är 12,7 hört att 2mm är ok så de ska passa,mejlat Peter om detta idag också=) väntar in svar,skrev att de mindre går bort ...att jag gått med 400cc i bh:n flera ggr nu o det är lagom strl.

Anonym användare
Okej, men då borde det gå bra 🙂 vad skoj, tycker att 380 känns som en perfekt storlek =)

maltafit
Kvinna ·

Anonym användare
Brinna: dina bröst är suuuper fina...känns tryggt eftersom att jag åxå ska till tuve :)!

succ6fully
Kvinna ·
Det känns som många som ska ha perthese (runt 375 - 390cc) väljer 375 cc. Jag har inte sett så många här inne som har valt MP 380. Mellan profil plus som jag ska ha är ju lite mer "bulliga" som Cosmo sa. Jag tänkte att jag nog borde ha det för att jag ville "få bort" det strutiga i brösten. Men vad säger ni? Börjar bli lite osäker, kommer de bli för mycket fake känsla med plus? Vill ha ganska naturliga men ändå fylliga bröst! Jag tycker det är skitsnyggt när man har mycket bröstveck, men det blir väl inte någon skillnad om man hade valt mx eller något annat istället?
jag tycker mp är fint och de högre profilerna :) annars tycker de de blir för platta o de tycker jag ger mer fakeutseende. strutiga blir de inte om du har rätt bredd. men mp är ju typ mitten av alla profiler som finns, så du behöver inte oroa dig de blev strutiga. och hur dina bröstveck blir beror nog mkt å hur dina bröst ser ut idag. om man har ett naturligt bröstveck brukar man få de efter. jag ahde inget bröstveck och har knappt nu heller. står mer rakt ut o hänger inte nåt under brösten om du förstår :P svårt o förklara. men hade gärna hagt ett mer markerat bröstveck. men de lär väl hänga förr eller senare :) men de känns som de lättare blir bröstveck med tiden med de högre profilerna än de lägre, då de putar ut mer från kroppen o också borde hänga mer neråt då de går ut från kroppen. fast profil kanske inte påverkar, beror kanske på hur mkt cc man tar. om man tar lite cc blir nog chansen för bröstveck mindre