Funderarpåsaken
Kvinna ·
Vi som gör bröstförstoring i November 2013
Hej alla tuttisar!😉
Jag tänkte att jag skulle starta denna tråd för att stötta varandra. Denna tråd är för oss som ska eller tänker göra sin bröstförstoring nu i November 2013. Jag kommer att göra min på proforma clinic. Har bokat tid.
Håller just nu på att spara pengar för fullt! Om jag inte hinner spara allt tänker jag låna en liten del.
Hur går ni till väga ?
Dela gärna med er om era planer.
mvh
funderarpåsaken
Sortera efter

stjärnan82
Kvinna ·
Jag ska i november, i falköping
Gilla

stjärnan82
Kvinna ·
Jag ska spara som en tok sen låna lite av familjen sen om det inte riktigt går ihop får jag låna av m.f...vet den 4 september om jag behöver lyft även och då är det någramer tusen lappar som ska fram
Gilla

Funderarpåsaken
Kvinna ·
Längtar som bara den ! hoppas att tiden kan gå fort!
Gilla

stjärnan82
Kvinna ·
Samma här.....
Gilla

Funderarpåsaken
Kvinna ·
Hur går det för er med sparningen?
Vad kostar er op?
🙂
Gilla

stjärnan82
Kvinna ·
Tror jag behöver. Både lyft och implantat om man iofs inte kan göra vårtgårdar förminskad men det kostar säker mera det oxå.. Men jag måste ta ett lån på 15 tusen
Gilla

Funderarpåsaken
Kvinna ·
Jag har ett stort problem!😲
Jag har varit och provjobbat nu på ett nytt jobb och det känns jättebra och de kan lova mig heltid vilket är bra då jag på det nuvarande jobbet har 50%. Detta är ett jobb som personlig assistent och hon behöver sina assistenter jämt. Nu får jag skuldkänslor och jag har inte berättat om att jag bokat tid för op nu i november och måste då vara borta 2 veckor isf. Jag funderar på om det bästa är om jag frågar dem nu, hur de ställer sig till den saken om de fortfarande vill att jag ska jobba där då om jag ska vara borta eller om jag ska avboka det hela? Känns tråkigt dock när jag nu på min tvåveckors semester bara har jobbat för just detta. Jag har jobbat och sparat som en tok.
Varför jag bokade just nu i höst var också för att de på de nya jobbet nekade mig, så jag blickade framåt och "gick vidare". Sedan hörde dem av sig igen då de ångrat sig och nu vet jag varken ut eller in.
(Jag hoppas ni förstod mitt flummiga inlägg.)
Vet inte vad ni ska säga. Men vad tycker ni? Hur kan man gå till väga ?
Gilla

Dolly96
Kvinna ·
Hakar på här skanoperera mig hos Gerlee.
Funderarpåsaken: Jag hade frågat dom nu hur dom ställer sig till det hela, bättre nu när det är ett bra tag kvar än när det är försent.Hur du än väljer att göra hoppas jag att det löser sig och grattis till jobbet. :)
Gilla

CherryGarcia
Kvinna ·
Hej! Jag ska också opas i november, på Proforma av Calle! Vilken kirurg har du Funderarpåsaken?
Gilla

Funderarpåsaken
Kvinna ·
Hej!
Jag hade bokat mig hos Örjan Gribbe på proforma, men dessvärre fick jag avboka allting då de hörde av sig från ett jobb som jag hade medelats innan att jag inte fått. Så konstigt nog fick jag det där jobbet ändå och kan ju då inte vara borta direkt för en bröstförstoring. Detta är verkligen något jag vill göra så kommer nog att göra detta i början av nästa år/ våren eller eventuellt nästa höst. Tråkigt dock att jag behövde vänta yttligare.
Lycka till för alla er!
Berätta gärna hur det gick för er !
🙂
Gilla

CherryGarcia
Kvinna ·
Ok vad synd, men ja bara att hålla ut! Hörrni jag behöver lite råd från er! Jag ska opas den 4/9 av Calle på Proforma. Storleken känns bra, MEN det som oroar mig nu är att vi inte alls pratade om deet här med BREDD på bröst och implantat! Det är bara något alla verkar skriva om här! och klart det måste vara viktigt så blir lite nojjig! När jag ringde och pratade med Calle en vecka efter konsultation så sa han bara att storleken vi kom fram till kommer bli bra (eller jag minns i alla fall ingen "förklaring"). Vad ska jag göra? Borde jag lite på att han har koll? På konsultationen prata han i allfa fall om att det inte skulle bli en s.k. "motorväg" mellan brösten. Skulle vilja gå på konsultation igen egentligen, men bor på annan ort så kommer inte ha möjlighet till det. Vad tror ni om det här?
Gilla

Blahablaha
Kvinna ·
Hallå jag har tid 29 nov på l&e. Hur tänker ni gällande försäkring? Är ju 3000 kr till i så fall...
Själv är jag osäker faktiskt
Gilla

CherryGarcia
Kvinna ·
Nu har jag opererats på Proforma av Calle och är SÅ nöjd! :D
Lycka till alla er som det snart är dags för!
Gilla