Morran
Kvinna ·
Vi som har lagt in 550cc
Hade varit kul att se hur era 550cc bröst ser ut och höra om ni känner er nöjda med storlek mm! Jag har Motiva Ergonomix round! Känner mig än så länge nöjd!
Sortera efter

Lollo84
Kvinna ·
Hej! Jag op i mitten av april, Motiva round corse 550. Tycker det är så svårt att säga än. Jag fick vätska i ena bröstet efter det gamla implantatet så det ligger efter i läkningen. Så just nu har jag två olika bröst ;) men de har lugnat mig i att det bröstet också kommer att bli bra. Storleken är jag väldigt nöjd med dock, hoppas bara formen på dem blir bra sen :)
Gilla

Morran
Kvinna ·
Vad fint att du är nöjd med storleken! Hoppas att läkningen i ditt andra bröst går snabbt och smidigt för dig!
Gilla

Vikki
Kvinna ·
Jag op exakt idag en månad sen, Mentor 535cc. Jag upplever att brösten ser väldigt stora ut utan kläder och mycket mindre med kläder. Men jag är nöjd.
Dom är fortfarande svullna upptill och högra har sjunkit mer.
Gilla

Morran
Kvinna ·
De ser jättefina ut! Det händer ju grejer hela tiden med brösten nu! Upplever samma sak som dig att de ser större ut utan kläder! Min tycker jag växer varje dag! Jämförde med första bilden och nu, de är ju nästan dubbelt så stora!Men vilken kick det är att prova underkläder och kläder nu! Så härligt! Äntligen en klyfta! Ha ha!
Gilla