Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
EmilieL profilbild

EmilieL

Kvinna ·

15 okt, 2016

Vi som opererar oss i december 2016

Bröstförstoring

Snart är det december och äntligen min tur. Den 5/12 Kommer jag göra en bröstförstoring på Bellakliniken i helsingborg av Johan nordqvist. Vilka andra andra ska opereras i december?

43

Sortera efter

Avo

Kvinna ·

08 nov, 2016

Detta är första gången för mig. Har knappt en full akupa nu. Är 167 o väger 56.
Gilla

Fialott

Kvinna ·

08 nov, 2016

Du kommer nog bli väldigt nöjd med din stl. Första gången tog jag 375cc o andra 625cc så du gör helt rätt att ta ordentligt första gången o slipper att betala så mycket som jag har gjort. Hög profil då antar jag? Jag har 14 cm i bredd nu och 6,5 i put o kommer få 14,5 i bredd o 7,5 i put.
Gilla

KimLand99

Kvinna ·

08 nov, 2016

Avo skrev:

Detta är första gången för mig. Har knappt en full akupa nu. Är 167 o väger 56.

Kommer bli perfekt på dig.
Gilla

Nikolinas

Kvinna ·

09 nov, 2016

Ska operera mig samma datum fast inte samma klinik :) blir en bra julklapp till en själv!!
Gilla

MariaN81

Kvinna ·

09 nov, 2016

Jag ska opereras den 12/12, ska då göra bukplastik med T snitt och bröstlyft- ankarlyft med inplantat
Gilla

Ek_78

Kvinna ·

21 nov, 2016

Ska också operera mig nu till den 27/12. Stockholm hos Patrik Höijer, är så himla glad. 440cc Motiva rund.
Gilla

Anneh

Kvinna ·

22 nov, 2016

Hej tjejer :) Hoppar in i tråden. Var på konsultation idag på laser och estetik, hos Patrik. Har idag mentor 300cc mellanprofil under muskeln. Efter graviditeterna så är dom lite ledsna. Opereras 7/12, byter till 650cc motiva rund. Så nervös nu, tänk om man valde för stort..
Gilla

Ellamh

Kvinna ·

22 nov, 2016

Hej! jag kommer också opereras på bellakliniken! kommer dock göra det den 6/12. :) Är SÅ nervös!!
Gilla

Ek_78

Kvinna ·

22 nov, 2016

Har pratat med Patrik och vi ska ha större implantat. 590cc extra hög profil (corse). Känns jättebra. Är lite nojig för att det ska bli för stor, vad tror ni??????
Gilla

Acer

Kvinna ·

22 nov, 2016

Jag opereras 29/12 på Proforma, nån mer? =)
Gilla

Anneh

Kvinna ·

24 nov, 2016

Nu är det bara en vecka kvar för mig. Ändrade tid idag, till den 1 december. Bytte storlek också till 725cc. Lääääängtar!
Gilla

Mimmi95

Kvinna ·

26 nov, 2016

Jag ska opereras den 9/12 på Laser & estetik hos Mattias Elmer, har valt Motiva ergonomix demi 340cc :)
Gilla

Bubb

Kvinna ·

10 dec, 2016

Ek_78 skrev:

Ska också operera mig nu till den 27/12. Stockholm hos Patrik Höijer, är så himla glad.
440cc Motiva rund.

Ska också opereras av Patrik Höijer den 27/12!!
Gilla

Bist1cket

Kvinna ·

10 dec, 2016

Jag ska opereras 15 dec på Art Clinic i Jönköping. Är så rädd och förväntansfull.
Gilla

Ek_78

Kvinna ·

23 dec, 2016

Bubb skrev:

Ek_78 skrev:

Ska också operera mig nu till den 27/12. Stockholm hos Patrik Höijer, är så himla glad.
440cc Motiva rund.

Ska också opereras av Patrik Höijer den 27/12!!

[/ Åh vad kul:)) då får vi säga hej till varandra. Är du nervös? Jag börjar bli riktigt nervös, men glad nervös. God jul
Gilla

Ek_78

Kvinna ·

23 dec, 2016

Hej tjejer Hur mår ni? Snart dags för vissa av oss. Hur har det gått för er andra som har opererat sig? God jul på er
Gilla

Lillafrur

Kvinna ·

23 dec, 2016

Hej! Hade min op förra onsdagen (14e) och allt gick jättebra! Mest trött och stel och får ont när jag anstränger mig (dumt av mig) men tog min sits alvedon dag 7 och är nu helt utan. Annars mår jag toppen och är såå nöjd - hittills! Själva? :) || G O D J U L !!
Gilla

Waterend

Kvinna ·

24 dec, 2016

Jg opererades igår! Mår riktigt skit asså, ont och stel, kan inte ens ligga ner och sova så sitter upp vilket resulterar i dålig sömn och ryggvärk! Men annars gick ju själva operationen bra! Mådde fruktansvärt illa efteråt bara
Gilla

Harleytjej21

Kvinna ·

24 dec, 2016

Anneh skrev:

Hej tjejer :)
Hoppar in i tråden. Var på konsultation idag på laser och estetik, hos Patrik. Har idag mentor 300cc mellanprofil under muskeln. Efter graviditeterna så är dom lite ledsna.
Opereras 7/12, byter till 650cc motiva rund. Så nervös nu, tänk om man valde för stort..

Hur mycket får du betala för ditt byte? Kram
Gilla

Ellamh

Kvinna ·

24 dec, 2016

Hej! Ni som gjorde operation i början på december. Jag gjorde min den 6/12. Hur ser er överpol ut? Mina bröst har knappt trillat ner alls. Överpolen börjar ca 3cm under nyckelbenet. Är dessutom jättesvullen mellan brösten fortfarande. Är nästan rädd för att huden har släppt från bröstbenet. Jag använder fortfarande bh och bröstband. Ska ha det i totalt 4 veckor. Ska på återbesök den 3/1 och får se vad de säger då. Är väldigt orolig att det inte ska lägga sig och som det är nu är jag extremt missnöjd.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem