hemligönskan
Kvinna ·
08 okt, 2010
Vi som opererar oss i november 2010
BröstförstoringSortera efter
hemligönskan
Kvinna ·
12 okt, 2010
Anonym användare
12 okt, 2010
Oh va kul! Skulle också gärna gjort det tidigare men måste passa in med jobbet och invänta mammas hemkomst från semsetern, så man kan få lite extra hjälp med barnen. Jag har försökt få sambon att förstå hur dålig jag faktiskt kommer att vara, men jag vet inte om det riktigt har kommit fram :)
Jag tänkte prata med Calle om framförplacering och profiler, och om man kanske kan få ha önskemål om operationstid, då jag har en bit att åka.
hemligönskan
Kvinna ·
12 okt, 2010
2Mor- Jag pratade med en tjej på Proforma idag och hon fick mig övertygad om bakom nog är bäst och det är det vanligaste.
Men alla är vi olika :) Nu har jag operation om 2 veckor redan så jag måste veeerkligen prata med Calle på torsdag :)
Anonym användare
12 okt, 2010
Ja, det här med placering är inte lätt! Först var jag inne på framför, sen bakom och nu framför igen... Det skulle vara så skönt om bara någon kunde säga vad som var bäst, men alla verkar ju ha olika erfarenheter och åsikter.. Känner som du, att prata med Calle igen är ett måste!
Vad hade hon för argument för bakomplacering förresten?
hemligönskan
Kvinna ·
12 okt, 2010
2Mor- Nej men jag frågade henne massa saker som jag läst här på forumet tex.
1. Om brösten blir mjukare och naturliga med framför än bakom ? och det var falskt, det blir inte mjukare pga av placeringen
2. Om man får fler problem med bakom (muskel påverkan osv)? Hon sa att det ytterst sällan och det finns lika mycket chans att få komplikationer med både framför och bakom placering.
3. Varför flyttar så många fram sina implantat ifrån bakom till framför? Hon sa att det inte alls var särkilt många och att den vanligaste placeringen är bakom. Ialla fall på deras klinik.
Sen så tipsar kirurgen alltid dig om vad som passar din kropp bäst, som på mig passa bakom nog bättre som att jag är så smal.
Om jag har framför så skulle det synas en jätte tydlig kant ovanför och jag vill inte ha den fejk fejk looken. Och då sa han att bakom var bäst för mig.
Och jag litar på honom :)
Anonym användare
15 okt, 2010
Jag ringde kliniken igår och blev uppringd av Michael Olenius idag, jag hade hamnat på fel telefonlista, men jag fick svar på mina frågor, så jag är njöd ändå! Han tyckte defenitivt att jag skulle ha bakom, eftersom jag inte har så mycket egen bröstvävnad. Annars fanns risken för en skarp kant. Och vad gäller träning så brukar det inte bli några problem. Så jag håller med dig "Hemligönskan" och litar på kirurgen.
Jag frågade också om hårtvätt med Descutan, har läst här att vissa har sluppit, men han tyckte att en gång iallafall. Jág har väldigt lockigt hår, så det kommer ju att bli lite spännande att visa sig bland folk :)
Lite drygt 3 veckor kvar bara!!
Karro82
Kvinna ·
15 okt, 2010
milike
Kvinna ·
15 okt, 2010
Anonym användare
19 okt, 2010
Jag ska Op mig den 29 november på Citadell.
Blir förmodligen 440 Hp
Anonym användare
21 nov, 2010
Nu börjar det närma sig för mig, snart bara en vecka kvar
Karro82
Kvinna ·
24 nov, 2010
Lycka till!!!!
Mina är en vecka idag!!!
aderia
Man ·
24 nov, 2010
Jag opererade mig den 12e November hos Gunnar Kratz.
Gjorde lyft och inlägg 400cc. :)
Anonym användare
24 nov, 2010
Lycka till!!!!
Mina är en vecka idag!!!
Har allting gått bra? Hur mycket la du in?
amadoo
Kvinna ·
25 nov, 2010
Mina är 2 veckor idag 😀
Anonym användare
26 nov, 2010
3 dagar kvar till operation. Något jag bör tänka på? Tips!!
Anonym användare
27 nov, 2010
4 dagar kvar til operation, och det börjar bli nervöst..
Anonym användare
27 nov, 2010
Åh samma här... op 30 nov!! Såå nära nu.
mise00
Kvinna ·
27 nov, 2010
Jag opererade mig hos Plastikakademin Gunnar Kratz 3/11, förstoring+lyft 500cc high profil
Karro82
Kvinna ·
29 nov, 2010
Lycka till!!!!
Mina är en vecka idag!!!
Har allting gått bra? Hur mycket la du in?
Nja sådär har det väl gått...har fått DB på mitt vänstra bröst, hoppas bara att det ska försvinna med tiden när dom "hängt" till sig. Men annars har allt gått bra, har inte haft så mycket ont tycker jag. Jag la in 600cc, men känner redan att jag skulle nog lagt in lite till, kanske 650cc istället.
Hur går det själv då???
Karro82
Kvinna ·
29 nov, 2010
3 dagar kvar till operation. Något jag bör tänka på? Tips!!
Då har du fått dina tuttar på plats idag då!!! Ett stort grattis och hoppas allt gick bra!!!
Kram
Jag har fått ett nytt datum så jag blev visst en oktober bröstoperations tjej istället :)
25 Oktober smäller det..boom boom :) tuttar...WOHO!