Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tuttifruttii profilbild

Tuttifruttii

Kvinna ·

16 apr, 2015

Vi som ska göra bröstoperation i Maj 2015

Andra bröstoperationer

Tänkte att vi som ska operera oss i maj kan stötta/peppa varandra och om man har några frågor så kanske man kan få svar av någon som har varit där vi är nu. :)

Själv ska jag OP mig den 26/5 på citadellkliniken i Landskrona av Helena Sveinsdottir.
Jag ringde ner till dem igår och ville boka konsultation, 4/5 mm så det var snabba ryck ^^
Känns helt overkligt har sparat och sparat och nu är det snart dags :D
Så någon som har OP av Helena? vad tyckte du?
Ångrar ni att ni inte valde större/mindre inlägg?
Såg inte att det fanns någon tråd om Bröstoperation i Maj, men har jag missat det så säg till :)
8

Sortera efter

Tuttifruttii

Kvinna ·

16 apr, 2015

Eftersom det är så olika vilken storlek det blir med inläggen så säger inte det så mycket. Så vilken Bh storlek har ni nu?  är ni nöjda?

*Är ny så kan ej se några bilder
Gilla

Lollsan

Kvinna ·

17 apr, 2015

Vad roligt!! Jag ska op mig 13 maj.
Gilla

Lollsan

Kvinna ·

17 apr, 2015

Något hände med mitt inlägg. Jag skrev ett långt men det blev bara en mening.. Jag var på konsultation i tisdags och det kändes väldigt bra. Tyckte jag var säker på storleken då jag lämnade kliniken men började sen fundera på en storlek större. Nu står det mellan 320 och 375. Ska dit och provsa igen. Måste bestämma mig nästa vecka då mina implantat beställs.
Gilla

mijo

Kvinna ·

17 apr, 2015

Vad kul! :D Här är en till som opas i maj, den 29:e för att vara exakt :) Jag ska opa mig hos Gunnar Kratz på plastikakademin. Är så glad och förväntansfull, samtidigt som det känns lite pirrigt och overkligt, då det faktiskt bara är 1½ månad kvar för mig! :P
Gilla

oddmollys

Kvinna ·

18 apr, 2015

Hej! Var på konsultation igår och ska opa mig den 4/5!!åh är så nervös men ändå förväntansfull! Jag har rätt så liten byst just nu, fyller ut en a-kupa och min underpol är fin men övre delen av bröstet är väldigt platt! lycka till tjejer, i maj händer det! :)
Gilla

Nikita78

Kvinna ·

18 apr, 2015

Här hoppar jag in med :-) Ska opereras den 13 maj på Caelanderska/PT Plastik. Ska göra ankarlyft och äntligen bli av med mina tunga hängtuttar, yey!! Hoppas bli nöjd med endast lyft då jag har så pass mycket vävnad själv, annars får det bli implantat när allt fått läka ordentligt. Min kirurg tror jag kommer bli nöjd så jag hoppas det
Gilla

kiwitutte

Kvinna ·

02 maj, 2015

Jag var på konsultation idag och bokade operation redan 13/5 är så nervör och förväntans full :D wiiie bara 10 dagar kvar.

Ska bi skönt att få fylliga bröst, mer jämna och få bort min tendens till tubulära bröst :D

Gilla

Fiffilina

Kvinna ·

02 maj, 2015

jag ska operera mig 28/5 på proforma, örjan gribbe. ska på konsultation på måndag.

Är väldigt förvantansfull inför konsultationen

Ni andra som varit på konsultation, var ni mycket pålästa ?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem