Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Fantomen129

Fantomen129

Kvinna ·

Vi som ska op juni 2017

Bröstförstoring

Nån mer som ska operera sig i juni ?:) jag ska operera mig på Bellakliniken av Gia pham 500cc Dela gärna o berätta om era operationer!:) sjukt nervös redan nu.

20

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag ska operera mig på Nordiska kliniken, Patrik Höijer med motiva ergonomix 355/335 cc 7 juni! Jag är supertaggad, vill bara ha dem nuuu!
Gilla
Fantomen129

Fantomen129

Kvinna ·

Spännande !!! Va ditt ena bröst mindre än de andra i o med att du ska ha olika? Ja ha med olika stora men inte så värst stor skillnad o han tyckte att ja endå ska göra rätt stora så kmr inte de synas så mkt om ja skulle ta en stl större så kmr de andra bröstet se större ut
Gilla
indigolight

indigolight

Kvinna ·

Hänger på här, ska också opereras i juni! Ska opas på Citadellkliniken av Peter Cosmo, motivs 285cc. Vill bara att op-dagen ska komma nu! Men tiden går ju fort så snart har vi väl våra nybakade bröst :D
Gilla
Fantomen129

Fantomen129

Kvinna ·

Oooo spännande !! Ska på konsultation nästa fredag fast hos jörg se om han säger ungefär samma som Gia alltid bra att gå till olika ställen o se va man tkr bäst om :) känndes de bra med Peter ? De opererar i Landskrona va? Jaa längtar med efter minaaa:)
Gilla
indigolight

indigolight

Kvinna ·

Ja det är ju ingen dum idé. Har hört mycket gott om Jörg också! :) Det kändes jättebra, helt rätt och jag fick förtroende för honom direkt. Måste erkänna att jag var lite nervös efter att ha läst mycket om honom, haha! Men han var jättetrevlig, skämtsam och han kändes riktigt proffsig. Ja precis, de opererar i landskrona. Bor du i skåne iom att du ska på konsultation på citadell och har varit på bellakliniken? Inte lång tid kvar nu med tanke på hur länge man har funderat och suktat ;)
Gilla
Fantomen129

Fantomen129

Kvinna ·

Låter bra skönt o känna så fan ja är lite nojjig de är ju endå en stor operation o förändring tänk att man kmr ha brösten äntligen haha. Ja bor i Skåne citadell o Bella har ja hört ska va de två bästa i Skåne så förhoppnings vis är vi on fleek i juni Hahah :):)
Gilla
indigolight

indigolight

Kvinna ·

Haha jag var också riktigt nojig till en början men efter att ha träffat Peter känner jag mig helt lugn och trygg. Blir väl värre när opdatumet smyger sig närmare ;) Jag har hört detsamma, att bellakliniken och citadell ska vara de bästa i skåne! Vi kommer ha snygga bröst i sommar :D
Gilla
Fantomen129

Fantomen129

Kvinna ·

Skönt:) jaaa längtar !!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Nej, eller kanske lite men främst för att jah har en ojämn bröstkorg
Gilla
Fantomen129

Fantomen129

Kvinna ·

Okej :)ja skulle först ha 500 i en o 550 i den andra ja hade ojämna men han tkr de inte skulle synas så mkt även att ja la i samma. Så blev samma stl i båda endå
Gilla
Anneh

Anneh

Kvinna ·

Jag ska operera mig på Nordiska kliniken 21 juni av Patrik. Byta storlek på implantat samt fettsugning höfter. Taggad!
Gilla
MsElsa

MsElsa

Kvinna ·

Jag ska op 25 juni på Polarkliniken, 500cc bakom muskeln. Har längtat så sjukt länge på det!! Vill bara att tiden ska gå fort nu =)
Gilla
HeddaLovisa

HeddaLovisa

Kvinna ·

Hej :) Jag har OP inbokat den 7 Juni på Art Clinic. Velar fortfarande mellan storlek 230-245 cc anatomiska men lutar åt det större. Längtar!!
Gilla
anrli

anrli

Kvinna ·

Jag ska också opereras i juni på Bellakliniken hos Johan. Är dock så osäker på vilken storlek jag ska ha. Vi kom först fram till att jag skulle ha 500cc och 550cc. Den ringde jag och bad om att ändra till 450cc och 500cc. Är fortfarande så osäker.
Gilla
Tyson123

Tyson123

Kvinna ·

Jag opererar mig 8 juni, Patrik Höijer Nordiska Kliniken. Förväntansfull men ändå sjukt nojig.
Gilla
Lusen

Lusen

Kvinna ·

Jag ska operera mig på Polarkliniken den 26 juni :) ska på en till konsultation den 23 juni för att bestämma storlek. Blir iaf Motiva ergonomix. Längtar massor!
Gilla
Månbarn

Månbarn

Kvinna ·

Jag opereras hos Gia Pham den 15 juni och jag är sååå taggad! Var på en extra konsultation hos honom idag och kom verkligen fram till exakt vad jag ville. Jag missade att visa honom hur mina bröst såg ut innan min viktnedgång och när jag också gick på kombinerade p-piller - runda och större. Så idag bestämde vi 375/400 cc Motiva Runda (istället för ergonomix som jag först bestämt) och hög profil istället för mellan. Kommer bli så fiiiiiint! :'D ska bli roligt att höra hur det går för er alla!
Gilla
Månbarn

Månbarn

Kvinna ·

Fantomen129 skrev:

Oooo spännande !! Ska på konsultation nästa fredag fast hos jörg se om han säger ungefär samma som Gia alltid bra att gå till olika ställen o se va man tkr bäst om :) känndes de bra med Peter ? De opererar i Landskrona va? Jaa längtar med efter minaaa:)

Hur kändes det med Jörg? Sade han samma sak som Gia gjorde? :D
Gilla
Knasemi

Knasemi

Kvinna ·

Jag ska också opereras i juni:) velar fortfarande mellan motiva ergonomix 310 mini och 380 demi. Är så rädd för att det ska bli för stort med 380 och rädd för att det blir för platt med 310. Har op hos Jörg:)
Gilla
rai

rai

Kvinna ·

Tjoho Har också op hos Cosmo 13 Juni.. sååå nervös men längtar, ska lägga 300 bakom men har 300 i egen vävnad så hoppas det ska bli lagom till min längd,, men också orolig från och till att de kommer bli för stora alt för små Hahaha..
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem