Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Trollmamma

Trollmamma

Kvinna ·

Vi som ska operera oss på citadell kliniken cosmo 11/6 -12??

Bröstförstoring

Hej..

Tänkte höra om det är någon mer som har en inplanerad operation den 11 juni -12 på citadell kliniken cosmo......

7

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Nästan ;) 14 maj är det dags för mig! Varför valde du just citadell? Och vem skall du göra din på hos?
Gilla
Nallon

Nallon

Kvinna ·

Ännu mera nästan, jag ska opa mig den 14 Juni hos Helena.

Gilla
Trollmamma

Trollmamma

Kvinna ·

Wonder : Jag valde citadell för att jag har hört så mkt bra om dem och hittat väldigt bra information om dem =) Jag har även kompisar som opererat sig där och de har väldigt naturligt resultat på sina bröst =) Vilket jag vill ha efter operationen =) Peter Cosmo ska operera mig då =) Vem ska operera dig?

Nallon.. Oki =) Ja då e det bara dagar efter att ajg ska göra min =)

Gilla
Nallon

Nallon

Kvinna ·

Vad ska du ha för implantat? Jag vill också ha stora men naturliga bröst, mina egna är tyvärr obefintliga. Saknar mina amma-bröst trots att de var onda så var de iaf snygga ;oP

Gilla
lillan11

lillan11

Kvinna ·

Hej,

SKa operera mig strax efter, sista veckan i juni. Har ni varit på konsultation än? Jag hoppas verkligen jag

kan bestämma mig för en storlek då :)

Gilla
Trollmamma

Trollmamma

Kvinna ·

jag har varit på konsultation hos peter cosmo... =) Jag hade svårt att bestämma mig men efter mkt frågot här på pof och med peter så har jag kommit fram till att jag ska ha 440 cc hög profil.... =) ett tips är att prova så mkt olika implantat som möjligt... =) jag provade bara ett och det ångrade jag skarpt.... Prova även alla profiler =) och gå hem och tänk efter =)

jag är 163 cm och väger 57 kilo och min bröstbredd är 12,7 cm så vet du mina mått med =)

Gilla
lillan11

lillan11

Kvinna ·

Tack för tipset :) jag vill också ha ganska stora men samtidigt vill jag det ska se ganska naturligt ut :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem